Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:105147
 
Evaluation:
Published: 21.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mācību un audzināšanas darbības vienotība izglītības iestādē    4
  Izglītības iestādes koncepcija sadarbībai ar skolēnu vecākiem    7
  Atbalsta plānošana un īstenošana skolēniem izglītības iestādē    8
  Skolēnu izpētes sistēma izglītības iestādē    8
  Klases audzinātāja darbības plānošana un īstenošana izglītības iestādē    9
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Ievads

Mēs dzīvojam ātri mainīgā laikmetā. Nemitīgas pārmaiņas skar praktiski visas cilvēka dzīves un darbības nozares. Palielinoties informācijas apjomam, pieaug arī izglītības loma, prasības tās kvalitātei. Dinamiskie attīstības procesi ietekmē nepārtrauktas izglītības, profesionālās pilnveides un sociālās mobilitātes vajadzību. Līdz ar to mainās arī izglītības prasības. Tradicionālās prasības izglītībai, kas galvenokārt balstās uz zināšanām, vairs nav piemērotas. Nevar iedot noteiktu zināšanu “bagāžu”, no kuras smelties visu mūžu. Tagad katram cilvēkam ir jārada iespējas mācīties mūža garumā, ne tikai, lai paplašinātu savas zināšanas, prasmes un attieksmes, bet arī, lai piemērotos mainīgajai, sarežģītai un savstarpēji atkarīgai pasaulei. Skolā sniegtā attieksme pret zināšanām dos tālāku ievirzi tam, vai cilvēks spēs un vēlēsies turpināt mācīties visa mūža garumā. Ir būtiski izglītību tvert plašākā skatījumā gan attiecībā uz izglītības saturu, gan uz mācīšanas metodēm. Pedagogs ir tas cilvēks, kuram ir jāpalīdz, attīstība jāvirza ar savu personības spēku, priekšzīmi un saprotošu attieksmi, jāizprot katra skolēna mācīšanās motivācijas iekšējie individuālie nosacījumi. Izglītības procesa kvalitāte ir atkarīga ne tikai no izglītības iestādes, izglītības sistēmas, bet lielākoties no pedagogu darbības.


Izglītības iestādē īstenotā Izglītības programma un audzināšanas darbības prioritātes

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register