Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:541181
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    3
3.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS VADLĪNIJAS    5
4.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJAS PAMATVIRZIENI    7
5.  STRATĒĢIJAS IEVIEŠANAS PLĀNS    9
  LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    11
Extract

Klienta apmierinātība ir viens no svarīgākajiem aspektiem uzņēmuma darbībā. It īpaši šajā biznesā, kur ne vienmēr visiem paveicas un netiek gūts materiāls labums jeb laimests. Ir ļoti svarīgi, ka pret visiem klientiem attiecas vienādi- vienalga vai klients spēļu zālē ienāk pirmo reizi vai ir patstāvīgais klients jau vairākus gadus. Lai arī uzņēmums, kā vēl daudzi citi, jau izmanto tādu metodi, kā slepenos pircējus, lai pārbaudītu savu darbinieku attieksmi un kompetenci, iespējams, šo metodi var izmantot vēl biežāk. Kā arī, vajadzētu ieviest tādu kā klientu aptauju, ja ne rakstisku, tad vismaz mutisku, lai pārbaudītu to, vai klientus viss apmierina vai arī ir kas tāds, kas klientiem nepatīk un būtu jāmaina spēļu zālēs. Arī ar šiem uzdevumiem būtu jāstrādā periodiski, jo pasaule attīstās, arī cilvēki, un nekas nav nemainīgs.
Lai ieviestu visus šos aspektus, uzņēmumam būs jāsaskaras arī ar dažādiem riskiem, lielākais no tiem- ieguldītās naudas zaudēšana, protams, arī risks, ka konkurenti sekos uzņēmuma piemēram un arī izstrādās oriģinālas spēles vai mēģinās ieviest kādu citu jaunumu. Diemžēl, bet jāsaprot arī tas, ka būs cilvēki, kas pārmaiņām nesekos vispār un strādās savā vecajā darba stilā, tādējādi, iespējams samazinot uzņēmuma iespējas attīstīties. Tādēļ, izsverot darbinieka pienesumu, iespējams, būs jāveic pārrunas un ja arī pēc tām nekas nemainīsies, jāatvadās no kāda esošā darbinieka. Taču, arī „jaunas vēsmas” uzņēmumā var ienest tikai pozitīvas pārmaiņas, jo tas ir papildus skats no malas.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1383114
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register