Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:771488
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.08.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    4
1.  Netradicionālo metožu izmantošana fiziskām aktivitātēm darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem    5
1.1.  Mākslas terapijas jēdziens    5
1.2.  Mākslas terapijas funkcijas un nozīme    6
2.  Pasaku jēdziens    7
2.1.  Pasaku teorētiskie pamati: folklora darbībā par pirmsskolas vecuma bērnu motorisko darbību    7
2.2.  Pasaku terapija kombinācijā ar fitball-deju vingrošanu ar pirmsskolas vecuma bērniem    9
2.3.  Deju un motoro pasaku terapija pirmsskolas vecuma bērniem    11
2.4.  Pasaku un fitbolu deju vingrošanas loma un nozīme pirmsskolas vecuma bērnu motoriskajā aktivitātē    12
3.  Spēļu teorijas jēdziens    13
3.1.  Āra deju spēļu nozīme un nozīme pirmsskolas vecuma bērnu fiziskajā uzlabošanā    14
  Secinājumi    16
  Avotu un literatūras saraksts    17
Extract

Secinājumi
Ir grūti par zemu novērtēt balles deju ietekmi uz pirmsskolas vecuma bērnu motorisko aktivitāti. Balles deju nodarbību rezultāti ir katra studenta individuālā attīstība grupu klasēs un studentu spēja produktīvi veikt kopīgas kultūras, universālas cilvēka funkcijas un izglītojošu darbību veidus.
Sākotnējā bērnu balles deju mācīšanas posmā pirmsskolas vecuma bērni izmanto (kā tas kļuva zināms no šī darba) vispārējās attīstības dejas, kuras mācījās pirmsskolas vecumā. Balles deju galvenais mērķis šajā posmā ir stiprināt studentu veselību, viņu radošo attīstību un socializāciju, kā arī pastāvīgo interesi studēt un praktizēt balles dejas.
Bet ar vecumu saistītās pirmsskolas vecuma bērnu iespējas un iespējas prasa atbilstošu apstākļu un mācību līdzekļu izveidi. Daļu no šiem nosacījumiem nodrošina un nosaka normatīvie dokumenti. Bet pirmsskolas vecuma bērnu fizioloģiskās un garīgās attīstības īpatnībām, viņu sagatavotībai mācību materiāla asimilācijai ir nepieciešami pielāgojumi saturā, sistēmā un mācību metodēs. Un šeit horeogrāfiem palīdz netradicionālas, oriģinālas metodes.
Tomēr deju izglītības demokratizācijai (tiesībām uz brīvu formu, līdzekļu, darba metožu izvēli) būtu jāgarantē patiešām kvalitatīvi bērnu veselības, fiziskās attīstības, motoriski aktīvās sagatavotības deju rezultāti, salīdzinot ar sākotnējiem datiem. Tas uzliek par pienākumu balles deju skolotājam spēt noteikt tuvāko bērnu fiziskās un motoriskās attīstības zonu, atrast visefektīvākos līdzekļus, apvienojot tos sistēmā, spēt novērtēt izmantoto metožu efektivitāti. Pasakas un spēļu terapijas ir unikālas un jaunākās metodes, kas efektīvi darbojas pirmsskolas vecuma bērnu motoriskās aktivitātes darbā un palīdz horeogrāfam realizēt viņu mācību metodes, lai iegūtu efektīvu gala rezultātu. Spēļu un dejas apvienošana dod bērniem papildu impulsu, interesi par deju un kopumā par radošumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1380448
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register