Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:381546
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību vides veidošana    4
1.1.  Grupas shēma – uzbūve    4
1.2.  Drošība grupas telpā    4
1.3.  Vides nosacījumi    5
1.4.  Galvenie aktivitāšu centri    5
2.  Mācību vides nozīmīgums    6
2.1.  Personības veidošana    6
2.2.  Sabiedriskās dzīves norišu iepazīšana    6
2.3.  Dabas norišu iepazīšana    7
3.  Pirmsskolas izglītības nozīme    8
  Secinājumi    10
  Anotācija    11
  Literatūras saraksts    12
Extract

Secinājumi
Veidojot šo darbu, radās iespaids, ka ne tikai bērniem ir interesanta diena pirmsskolā, bet arī pašiem pedagogiem. Mūsdienās izglītības tēma ir ļoti aktuāla, jo izglītība ir kā pamats visam. Veiktie pētījumi ļauj izdarīt sekojošus secinājumus:
• Lai izveidotu visiem patīkamu mācību vidi, ir jāiesaistās ne tikai pedagogiem, bet arī pašiem bērniem un viņu vecākiem
• Pamatojoties uz novēroto, bērni savas pamatiemaņas un galvenās zināšanas iegūst tieši pirmsskolā un skolā kā tādā
• Bērniem ir svarīga dažādība, tāpēc, lai rosinātu uz aktīvu darbošanos ir jāpiedāvā vairāki uzdevumi un ik pa laikam arī jāmaina, jo, kas interesē un padodas vienam, neinteresē un nepadodas kādam citam
• Pētījums liecina, ka jebkuru bērnu var ieinteresēt uz jebkuru bērnudārza aktivitāti, ir nepieciešama tikai elastīga domāšana un lēnām bērns būs iedrošināts pildīt tās lietas un uzdevumus, kurām agrāk pat netuvojās, savu iedomu pēc
• Katram bērnam jau pirmsskolā ir jāmāca kā iekārtot savu apkārtējo vidi, jo vēlāk to izdarīt būs praktiski neiespējami
• Stingri ielikti pamati, bērnībā, ir neizzūdoši
• Katrs bērns ir atšķirīgs, tāpēc arī vidi, kas apkārt, viņi uztver atšķirīgi, lai tas neradītu problēmas un negatīvismu, vide ir jāatjauno, jāuzlabo un jāpārdomā tās veidošana.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register