Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,59 (17%)
Discounted price*:
2,90
Purchase
Add to Wish List
ID number:794201
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2014.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Atslēgas vārdu skaidrošana    4
2.  Pētījuma apraksts un rezultāti    5
  Secinājumi    13
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    14
Extract

Secinājumi
1. Autora izvirzītā hipotēze apstirpinājās, jo banku pakalpojumu lietošanas paradumus respondentu vidū nosaka ienākumu līmenis.
2. Swedbank ir populārākā banka respondentu vidū ar ienākumiem, kas nepārsniedz 320 €/mēnesī (62% respondentu ar zemākajiem ienākumiem ir Swedbank klienti).
3. Ienākumu līmenis nosaka izvēlēto banku skaitu, attiecīgi visvairāk dažādu banku pakalpojumus izmanto respondenti ar vislielākajiem ienākumiem (2,3 bankas uz vienu respondentu), bet vismazāk – respondenti ar viszemākajiem ienākumiem (1,3 bankas uz vienu respondentu).
4. Izvēloties banku pakalpojumus, liela nozīme ir ienākumu līmenim, jo visdažādākos banku pakalpojumus lieto respondenti ar visaugstākajiem ienākumiem, respektīvi, virs 801€/mēnesī (7,5 bankas pakalpojumi uz vienu respondentu, salīdzinājumā ar 4,1 pakalpojumu uz vienu respondentu ar ienākumiem, kas nepārsniedz 320€/mēnesī).
5. Visbiežāk lietotie banku pakalpojumi ir populārāki respondentiem ar zemāku ienākumu līmeni, bet retāk izmantotie – respondentiem ar augstāku ienākumu līmeni.
6. 26% respondentu ir aktīvas kredītsaistības, populārākie kredīta veidi tiem ir kredītkarte (t.sk. kredītlīnija) – 15% no kopējā respondentu skaita –, un studiju kredīts 12% no kopējā respondentu skaita.
7. Respondenti ar viszemākajiem ienākumiem visbiežāk apmeklē gan banku filiāles, gan arī lieto internetbankas pakalpojumus visregulārāk.
8. 84% respondentu šķiet, ka viss ir kārtībā un nav nekas, ko tie vēlētos piebilst saistībā ar banku sniegtajiem pakalpojumiem, to pieejamību vai ar tiem saistītām problēmām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,43 €
Work pack Nr. 1346221
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Banku pakalpojumu izmantošanas paradumi Latvijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/794201

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register