Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:699616
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  REKLĀMA AVĪZĒS    4
  REKLĀMA ŽURNĀLOS    13
  REKLĀMA TELEVĪZIJĀ    16
  REKLĀMA RADIO    19
  BUKLETI UN ĀRĒJĀ REKLĀMA    26
  Ārējā reklāma    30
  SECINĀJUMI    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    33
Extract

Mēs esam izvēlējušās rakstīt darbu par banku pakalpojumu reklāmas teoriju pielietojumu reālajā dzīvē, analizējot Latvijas banku sniegtās reklāmas, jo attīstoties banku darbībai Latvijā, arvien biežāk parādās reklāma par konkrētu banku. Tomēr ne vienmēr tie ir bankas piedāvātie pakalpojumi, kas pievilinājuši klientus, bet gan bankas nosaukums un reputācija, jo iegādājoties produktu vērā ņemams faktors ir uzticība, īpaši finansu pakalpojumu sfērā.
Mūsu izvēli sekmēja arī tas, ka mēs esam banku specializācijas studentes un vēlamies paplašināt savas zināšanas analizējot Latvijas banku reklāmas.
Mūsu darba mērķi:
1.Izpētīt reklāmas dažādos masu informācijas līdzekļos;
2.Salīdzināt reklāmu teorijas ar to pielietojumu reālajā dzīvē;
3.Noteikt reklāmas efektivitāti un kvalitāti;
4.Noteikt reklāmas ietekmi uz patērētāju.
Analīzes struktūra
Izvēloties noteiktas produkta grupas reklāmas analīzi, t. i., banku pakalpojumi Latvijā, mūsu grupa veiks pētījumu par to, kā dažādas Latvijas bankas reklamējas dažādos masu informācijas līdzekļos. Analīze tiks veikta pa šādiem informācijas līdzekļiem:
a)avīzes;
b)žurnāli;
c)televīzija;
d)radio;
e)ārējā reklāma un bukleti.
Veicot analīzi, tiks noskaidrots, kādi ir reklāmas:
1)mērķi:
a)informējošie, kas dominē galvenokārt jauna produkta sākotnējās virzīšanas stadijā, kad tirgū jāveido primārais pieprasījums pēc produkta;
b)pārliecinošie, kas kļūst svarīgi stadijā, kad izvēršas konkurence ar citiem produkta piedāvātājiem. Par galveno mērķi izvirzās nepieciešamība veidot kopējā produkcijas masā izslases pieprasījumu pēc kāda produkta;
c)atgādinošie, kas sevišķi nepieciešami produkta brieduma stadijā, kad pircēja atmiņā jāsaglabā šī produkta pievilcīgās īpašības.
2)pasniegšanas paņēmieni:
a)stili – dzīves epizodes, dzīvesveids, fantāzijas, noskaņas, muzikālais efekts, individualitātes, tehniskās ekspertīzes, tekstuāla pierādījuma;
b)intonācija – labvēlīga, ziņojot par produktu kaut ko lielisku; humoristiska, padarot sevi mazliet mazvērtīgāku; cieņu vai iniciatīvas radoša; novatoriska;
c)formulējums – virsraksta izvēlei ( 6 galvenie virsraksta tipi ):…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register