Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:521080
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Mārketinga pētījumu metodes    3
  Pētījuma datu analīze    6
  Kopsavilkums    9
  Izmantotā literatūra    10
  Pielikums    11
Extract

Jau gadu desmitiem pasaules ekonomikas vēsturē ir pazīstams jēdziens – mārketings, kurš mūsu ikdienā ienāca pavisam nesen. Būtībā, tas ir aizgūts svešvārds, kas tulkojumā nozīmē tirgzinības plašākā nozīmē. Mārketinga pamatā ir pircēju vai patērētāju vēlmju apmierināšana. Veiksmīgas uzņēmējdarbības rezultāts ir sasniedzams zinot savu pircēju un tā vēlmes. Lai noskaidrotu savu pircēju kategoriju ir jāveic mārketinga pētījumi.
Jau četrus gadus, Valmieras rajona Rūjienas pilsētā darbojas autotransporta uzņēmumam piederošais bārs “Riepa”, kura īpašniekiem nav īsti skaidrs kas ir viņu pakalpojumu pircēji. Un tādēļ studiju darba mērķis ir :
noskaidrot kas ir mērķpircējs bārā “Rats” .
Darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1)izpētīt mārketinga pētījumu veidus ;
2)izvēlēties atbilstoši izvirzītajām mērķim pētniecības metodi;
3)izstrādāt pētījumu anketu un veikt aptauju;
4)apkopot rezultātus.
Mārketinga pētījums tika veikts pielietojot 2 mārketinga metodes: novērojumu un pētījumu. Pētījums tika veikts anketējot bārā apmeklētājus, kuram paralēli tika veikts arī novērojums par apmeklētāju skaitu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register