Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:764911
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  TEORIJAS APSKATS UN ANALĪZE    6
1.  Kultūras loma sabiedrībā    6
1.1.  Kultūras kapitāls un tā nozīme    6
1.2.  Mūsdienu tehnoloģijas kultūras vēstījumā    7
1.3.  Kultūras funkcijas sociālajā dzīvē    8
2.  Kultūras darbs pašvaldībā    10
2.1.  Pašvaldības struktūra    10
2.2.  Kultūras iestādes struktūra    11
3.  Kultūras institūcijas identitāte    13
3.1.  Identitātes elementi    13
3.2.  Identitātes nozīme un stratēģija    15
  PĒTĪJUMA METODES UN IZLASES APRAKSTS UN PAMATOJUMS    16
1.  Iestādes izvēles pamatojums    16
2.  Padziļinātas intervijas izvēles pamatojums    17
3.  Fokusgrupas intervijas specifika un pamatojums    18
  PĒTĪJUMA REZULTĀTU APKOPOJUMS UN REZULTĀTU ANALĪZE    20
1.  Bauskas Kultūras centra darbības lauka novērošana    20
2.  Iestādes identitātes maiņas process no sabiedrības skatu punkta    21
3.  Iestādes identitātes maiņas process no iestādes vadītāja skatu punkta    23
4.  Iestādes identitātes maiņas process no iestādes darbinieku skatu punkta    24
  NOBEIGUMS    28
  IZMANTOTO INFORMATĪVO AVOTU SARAKSTS    31
  PIELIKUMI    33
Extract

NOBEIGUMS
Kursa darba mērķis bija izpētīt, kā Bauskas Kultūras centrā noris identitātes maiņas process. Uzskatu, ka mērķis tika sasniegts, jo ar sistemātisku pieeju iegūta dziļāka izpratne par kultūras identitātes nozīmi un tās raksturīgajiem elementiem. Pavisam noteikti pētījumu veikt palīdzēja kvalitatīvās pētījuma metodes – novērošana, padziļināta intervija un fokusgrupas intervija. Abas intervijas sniedza kompetentu un profesionālu vēstījumu par pētījuma jautājumiem. Kultūras iestādes darbības procesu novērošana palīdzēja intervijām izpildīt darba izstrādei nepieciešamos uzdevumus.
Uzskatu, ka tika izmantota pareizākā un loģiskākā pētījuma metode – kvalitatīvā pētījuma metode, kas sniedz padziļinātu informāciju no iekšpuses, taču, manuprāt, turpmākajos pētījumos būtu vērtīgi, ja tiktu aplūkota arī kāda cita pētniecības metode, kas uzskatāmāki varētu pierādīt pētījuma mērķa un uzdevumu sasniegšanu. Ar kvalitatīvās pētniecības metodi ir iespējams padziļināti iegūt viedokļus, kas plaši paskaidro un pamato pētniecības laikā radušos jautājumus par konkrēto tēmu, taču šī pētījuma metodes (intervijas) nerada iespēju vizuāli attēlot pētījuma laikā iegūtos rezultātus. Tāpat būtu vērtīgi aplūkot ne tikai vienu kultūras iestādi, kura šobrīd atrodas identitātes maiņas procesā, bet arīdzan kādu citu, lai spētu salīdzināt procesa cēloņus, risinājumus un darbības soļu atšķirības.
Kursa darba galvenie secinājumi:
• Balstoties uz pētījuma rezultātiem, iestāde Bauskas Kultūras centrs ar stratēģisku mērķi ir uzsākusi identitātes maiņas procesu. Šo apstiprinošo atbildi sniedza padziļinātas intervijas rezultāti ar iestādes vadītāju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register