Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:367150
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 33 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Vācijas sadalīšanās    4
2.1.  Vācijas Okupācija    4
2.2.  Vācijas Demokrātiskā Republika    6
2.3.  Vācijas Federatīvā Republika    8
2.3.1.  Helmuta Kola politiskie panākumi    11
4.  Literatūras analīze    15
5.  Secinājumi    18
6.  Atsauces    20
7.  Pielikumi    21
Extract

5. Secinājumi
Pēc šī darba izstrādes esmu spējīgs veikt noteiktus secinājumus par Berlīnes Mūri, Vācijas okupāciju un unifikāciju, kā arī par personībām un to sasniegumu nozīmi Eiropas vēsturē. Rakstot šo darbu, sapratu, ka nevienu tautu nav iespējams pilnībā norobežot vienu no otras, pat pēc 28 gadu
atsvešināšanas.No šī arī esmu secinājis, ka starp šiem Vācijas reģioniem pašreiz jauprojām ir manāmas atšķirības, bet tauta mūžam paliek kopēja. Darba rakstīšanas ietvaros, ir veiksmīgi paplašinātas manas zināšanas par notikumiem Eiropā, pēc otrā pasaules kara. Pateicoties šī darba
prasībām, arī esmu atklājis daudz jaunu vēsturisko literatūru par vācijas sadalību gan latviešu, gan angļu valodā, kā arī esmu uzzinājis vairāk par vēstures jomas grāmatu rakstniekiem.
Referāta veidošanas laikā, daudz labāk izpratu vācu vēsturi pēc otrā pasaules kara, pētot avotus, hronloģisku notikumu laika-līniju, kā arī daudzus citus informācijas ieguves punktus. Manuprāt, bija būtiski saprast abu sadalīto valstu darbību un savstarpējās attiecības okupācijas laikā. Es, kā arī daudzi citi vienaudži, no pašreizējās paaudzes, nemaz neapzinas cik relatīvi nesen Vācija vēl bija
divas valstis. Pats esmu piedzimis laika periodā, kur tiek mācīts un braukts tikai uz vienu Vāciju, bet tas nenozīmē, ka pagātnes notikumi vajadzētu būt atstāti novārtā. Pateicoties šī darba rakstīšanas
procesam, esmu nonācis pie secinājumi, ka skolās vajadzētu būt aktuāli mācīt arī par vēsturi, kas ir norisinājusies relatīvi nesen.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register