Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:587595
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bērna ar Dauna sindromu medicīniskais skaidrojums    5
1.1.  Dauna sindroms un tā izplatība    5
1.2.  Dauna sindroma etioloģija    5
1.3.  Bērna ar Dauna sindromu raksturojums    6
1.4.  Dauna sindroma ietekme uz veselību    7
2.  Garīgās attīstības traucējumi    8
2.1.  Bērnu ar Dauna sindromu garīgās attīstības traucējumu raksturojumi    9
2.2.  Personība un tās traucējumi    10
3.  Integrācija    12
3.1.  Integrācijas problēmas    13
3.2.  Kāpēc mums būtu jāintegrē (jāiekļauj) sabiedrībā bērni ar Dauna sindromu    13
4.  Ieteikumi bērnu ar Dauna sindromu integrēšanai sabiedrībā    15
4.1.  Portidža apmācība    16
4.2.  Mani pedagoģiskie ieteikumi    18
4.3.  Mūzikas, ritma un kustību nozīme bērnu attīstībā    21
5.  Praktiskā izpēte bērnu ar Dauna sindromu integrācijai sabiedrībā    23
5.1.  Bērnu attīstības izvērtējums izpētes sākumā    24
5.2.  Bērnu attīstības vērojums mūzikas, ritmikas un sporta stundās, ārpusklases nodarbībās un izvērtējums    26
5.3.  Pozitīvas ietekmes uz bērnu attīstību izpētes izvērtējums    29
  Secinājumi    36
  Nobeigums    37
  Izmantotā literatūra    38
Extract

Līdz 19.gadsimtam bērni ar īpašām vajadzībām ģimenēs tika uzskatīti par slogu un apgrūtinājumu. Tādi bērni palika mājās, kur par viņiem rūpējās ģimenes locekļi, vai arī viņi tika ievietoti īpašās iestādēs. Bet nu jau vairākus gadus mūsu valstī notiek diskusijas un pat mēģinājumi bērnus ar speciālām vajadzībām integrēt sabiedrībā. Integrācija ir izpratne, ka ikvienai personai ir tiesības pilnīgai līdzdalībai sabiedrības dzīvē. Diemžēl arī šobrīd mēs sabiedrību nosacīti varētu iedalīt vairākās daļās:
cilvēki, kas piekrīt vecajiem uzskatiem, ka šie bērni jāizolē no pārējās sabiedrības daļas;
cilvēki, kuri ir pilnīgi vienaldzīgi, jo tas nav aizskāris viņu personīgo dzīvi;
cilvēki, kuri varbūt izjūt žēlumu pret šādiem bērniem, bet kuriem trūkst zināšanu un informācijas par viņu spējām un varēšanu normāli uzvesties;
cilvēki, kuriem ir cieša saskare tieši ar šādiem bērniem, un kuri vēlas, lai šo bērnu dzīve netiktu nosodīta un kaut kādā veidā atraidīta.
Es uzskatu, ka bērnam nav jājūtas vainīgam par to, ka viņa attīstība un spējas neatbilst mūsu priekšstatiem par to, kādam viņam ir jābūt. Viņš ir tāds, kāds viņš ir. Un vēl gribētu piebilst, ka neatkarīgi no mūsu attieksmes šie bērni ir bijuši un būs mūsu sabiedrības daļa. Strādājot speciālajā internātskolā ar bērniem, kuriem ir Dauna sindroms, ievēroju, ka viņi spēj attīstīties un pilnveidoties gan fiziski, gan garīgi. Tātad iespējams, ka varētu būt panākumi arī viņu integrācijai sabiedrībā. Pedagogs varētu būt šī procesa pilnveidotājs un arī sabiedrības informētājs. Ievērojot problēmas aktualitāti, jo tā skar mani personīgi kā pedagogu, tika izvēlēta diplomdarba tēma: “Bērna ar Dauna sindromu integrācija sabiedrībā”.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1176074
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register