Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:667097
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.daļa.  Jaunākā skola vecuma bērna attīstības īpatnības    5
1.1.  Fiziskā attīstība    6
1.2.  Psihiskā attīstība    10
2.daļa.  Jaunākā skolas bērna audzināšana ģimenē    19
2.1.  Tikumiskā audzināšana    19
2.2.  Mācīšanās prasmju veidošana    24
2.3.  Estētiskā audzināšana    30
2.4.  Darbaudzināšana ģimenē    32
2.5.  Ekoloģiskā audzināšana    36
2.6.  Fiziskā audzināšana    41
3.daļa.  Ģimene un to sabiedrības ietekme uz bērna attīstību    44
3.1.  Ģimeņu tipu raksturojums    45
3.2.  Bērns - sabiedrības loceklis    49
4.daļa.  Skolas un vecāku sadarbība    52
5.daļa.  Anketēšanas un aptaujas rezultātu apkopojums    56
  Nobeigums    62
  Literatūras saraksts    63
Extract

Cilvēka vārds, viņa dzimums, izskats, fiziskie dotumi un galvenais - savu ģimeni mēs neizvēlamies. Tā ir mūsu pirmā sabiedrība, kas paver logu uz pasauli, kas ierāda lielu kārtību, kas veido attieksmi pret pasauli un cilvēkiem kopumā.
Bērna audzināšana ģimenē ir izšķiroša nozīme gan fiziskajā un psihiskajā attīstībā, gan arī rakstura veidošanā. Ģimenē tiek likti pamati bērna attieksmei pret darbu, morālajām un kultūras vērtībām. Ģimenē tāpat kā cilvēka organismā viss ir savstarpēji saistīts. Visi ģimenes locekļi veido savā starpā noslēgtu sistēmu, kura darbojas pēc principa - katrs ietekmē katru.
Bez šaubām, ģimenes pamatā ir vecāku savstarpējās attiecības. Šo attiecību stabilitāte dod iespēju bērnam augt un attīstīties labvēlīgā vidē.
Šī darba mērķi ir izpētīt ģimenes attīstoši audzinošo lomu bērna personības veidošanā un aprakstīt optimālākos apstākļus bērna audzināšanai ģimenē.
Lai šo mērķi sasniegtu, tiek izvirzīti šādi uzdevumi:
1.Iepazīties ar literatūru par ģimenes attīstoši audzinošo lomu bērna personības izveidošanā.
2.Raksturot jaunākā skolas vecuma bērna fiziskās un psihiskās īpatnības.
3.Raksturot jaunākā skolas vecuma bērna audzināšanas veidus ģimenē
4.Analizēt ģimenes un sabiedrības pozitīvo un negatīvo ietekmi uz bērna attīstību.
5.Aprakstīt skolas un vecāku sadarbības nepieciešamību bērna personības attīstīšanā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register