Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:340867
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personības attīstības īpatnības pirmskolas vecumposmā    4
1.1.  Personības attīstības īpatnības pirmskolas vecumposmā    4
1.2.  3-7gadus vecu bērnu fiziskā augšana un attīstība    5
2.  Pirmskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums    6
2.1.  Izziņas procesi un to veidošanās    6
2.2.  Uzmanība un tās izmaiņas bērna psihiskajā attīstībā    7
2.3.  Atmiņa un tās īpatnības bērniem pirmskolas vecumā    9
3.  Ģimenes loma pirmskolas vecuma bērnu psihisko procesu attīstībā    11
3.1.  Vecāku uzvedības stili    11
4.  Pirmskolas vecuma bērna sagatavotība skolai    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Secinājumi
Lasot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par pirmskolas vecuma bērnu psihisko attīstību un vecāku ietekmi uz to, varu secināt, ka ir svarīgi, kādos apstākļos bērns aug un attīstās. Lai bērni iepazītu apkārtējo pasauli nepieciešami izziņas procesi: uztvere, domāšana, runa, atmiņa, iztēle. Izziņas procesi nav iespējami bez atmiņas un uzmanības, tie ir savstarpēji saistīti.
Rotaļām ir liela nozīme bērna izziņas procesu veidošanā, tās ir viens no pirmskolas vecuma perioda psihiskās attīstības nosacījumiem.
Bērnu domāšana atrodas pirmsoperacionālajā stadijā, tās pazīmes ir simbolu un jēdzienu apguve.
Uzmanība pirmskolas vecumā pārsvarā vēl ir netīša, notiek pāreja uz tīšo uzmanību, 6- 7 gadu vecumā spēj to kontrolēt apmēram 12- 20 sekundes.
Pirmskolas vecuma perioda beigās pilnveidojas tīšā atmiņa. Notiek atmiņas veida attīstība. Informācija paliek atmiņā ilgāk, ja tā izraisa emocionālu pārdzīvojumu.
Ģimenes dzīvesveids, vecāku savstarpējās attiecības un attiecības ar bērniem, izpratne par bērna audzināšanu, ietekmē bērna vispārējo attīstību. Ikdienas saskarsme starp vecākiem un bērniem iespaido bērnu psihisko īpašību veidošanos.
Protams, ka vecākiem ir jāizprot bērna vecumposmu īpatnības. Vecākiem ir jānodrošina saviem bērniem iespējas aktīvi darboties, attīstot neatkarību, patstāvību, sekmējot veselīgu psihisko attīstību.
Vecākus pēc viņu uzvedības stila var iedalīt: autoritārajos, autoritatīvajos, liberālajos. Par bērna attīstībai vislabvēlīgāko var uzskatīt autoritatīvo vecāku uzvedības stilu.
Lai sekmīgi nodarbotos ar vecāku izglītošanu, ieteicams veikt grupu darbību, izveidojot vecāku izglītošanas grupas. Tādas var darboties izglītības iestādes vai pašvaldībās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register