Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559493
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Bērnu psiholoģijas metodes    3
1.1.  Novērošanas metode    3
1.2.  Testu metode    4
2.  Bērna raksturojums    5
3.  Tests bērna raksturojumam    6
4.  Tests – kāds ir bērna noskaņojums    10
5.  Pašregulācijas tests    12
6.  Loģiskās domāšanas tests    13
7.  Pārrunas    14
8.  Bērna zīmējumi    15
  Nobeigums    16
  Izmantotā literatūra    17
Extract

Novērošanai kā bērna psihiskās darbības pētīšanas metodei raksturīgs tas, ka pētītājs fiksē bērna darbību, izteikumus, rīcību ikdienas dzīvē. Novērošanas metodei ir vairākas pozitīvas iezīmes:
1. Pētītājs savāc faktus par bērna uzvedību dabiskos apstākļos. Nezinot, ka viņus kāds novēro, bērni uzvedas brīvi. Līdz ar to var iegūt patiesus no dzīves ņemtus faktus.
2. Vērodams bērnu uzvedību, pētītājs katru bērnu redz kā viengabalainu personību. Katru bērna repliku vai darbību viņš uztver nevis kā izolētu, atsevišķu parādību, bet gan saistībā ar citām darbībām, citiem vārdiem vai rīcību. Tādēļ katrs fakts tiek uztverts kā pētāmās personas izpausmju sistēmas viens posms vai atsevišķs elements.
3. Tā kā bērna uzvedību kolektīvā, vai viņa darbības, pārdzīvojumus un valodu parasti ietekmē citi bērni, novērojot var secināt par konkrētā bērna attiecībām ar citiem kolektīva locekļiem, Ja pirmskolas vecuma bērna uzvedība, bērnudārzā un ģimenē ir krasi atšķirīga, zinātniekiem izvirzās uzdevums noskaidrot, kādi cēloņi izraisa bērna spītību un kaprīzes attiecībās ar ģimenes locekļiem.
4. Izmantojot nevērošanas metodi, ļoti skaidri var saskatīt saistību starp bērna uzvedību un skolotāja vai audzinātāja rīcību. Pētītājs var gūt priekšstatu par bērna un skolotāja savstarpējo attiecību īpatnībām un par to, cik sekmīgi pieaugušie vadījuši bērna rīcību un darbību. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1197426
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register