Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856167
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Zinātniska pētniecība ir mērķtiecīga kādas parādības pētīšana, izmantojot agrāk uzkrātās atziņas, optimālu metodiku un tehniskas iekārtas, iegūstot jaunas atziņas, idejas, faktus. Zinātniskā pētniecība ir darbība, kas palīdz strukturēt un integrēt apgūtās teorētiskas zināšanas, atklāt jaunas. Darbība ir cilvēka garīgs vai fizisks darbs, psihiska aktivitāte, vitālās enerģijas izlietojums sevis attīstībā un sabiedrības pilnveidošanā. Pirmsskolas bērnam jāapgūst noteiktu zināšanu, prasmju un attieksmju kopums, lai viņš būtu sagatavots nākamajai izglītības pakāpei. Pētījums sakas ar ieceri, ko izvirzījusi prakses vai teorija neatbildēta problēma. Problēma (no grieķu val. problēma- uzdevums) ir situācija, kas tiek apzināta kā sarežģīts teorētisks vai praktisks jautājums vai uzdevums, kuru nepieciešams izpētīt. Rodas problēma-kā novērtēt pirmsskolas izglītības rezultātu. Pedagogam sistemātiski jāveic bērna pedagoģiski psiholoģiskā analīze, jākonstatē viņa pašreizējais attīstības līmenis, tātad – nepieciešams profesionāla skolotāja vērtējums par bērna attīstību. Vērtēšana ir process, kurā tiek apkopota, interpretēta un sintezēta informācija, lai:
izveidotu spriedums par audzēkni,
iepazīstinātu audzēkni (vecākus) ar viņa progresu, stiprajām un vājām vietām,
spriestu par mācīšanas un audzināšanas efektivitāti.
Ja skolotājs grib sekmēt bērna personības attīstību, viņam labi jāiepazīst savs audzēknis. Tikai labi orientējoties bērna attīstībā, vajadzībās, darbības motivācijas, paradumos utt., skolotājs varēs sekmīgi ietekmēt viņa personības veidošanas procesu. Pedagogam jāzina bērna personības īpatnības, lai:
plānotu mācību saturu,
sekotu bērna izaugsmei,
noskaidrotu bērna intereses, kādas aktivitātes viņš izvēlas,
izzinātu bērna stipras puses,
izlemtu, kā veicināt bērna attīstību.
Pētnieciskajā darba uzdevumu risināšanai ir nepieciešams tiem atbilstošas metodes. Radoši strādājošs pedagogs nepārtraukti analizē savu darbu un novērtē tā rezultātus. Ja tie neatbilst izvirzītajam mērķim, tie meklētas jaunas iespējas un paņēmieni, lai risinātu izvirzītos uzdevumus. Savā darbā es izmantoju anketēšanas, novērošanas, pārrunas un testēšanas metodes.
Izmantojot zinātniski pētnieciskās metodes es vēlos izpētīt viena pirmsskolas vecuma bērna raksturojumu. Mērķtiecīgi organizējot pētījumus, izvēloties pareizās metodes, radot labvēlīgu vidi bērnam un apkopojot iegūti informāciju, veikšu doto uzdevumu: uzrakstīšu raksturojumu, kas palīdzēs man atrast individuālu pieeju bērnam, sekmēt viņa attīstību un izaugsmi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1197426
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register