Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:257666
 
Evaluation:
Published: 11.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

SECINĀJUMI
Garīgās attīstības traucējumi – neatgriezeniski traucējumi, kas skar galvenokārt izziņas darbību, kā arī emocionāli – voluntāro jomu un uzvedību. Tos rada organiski bojājumi galvas smadzeņu garozā, tiem ir difūzs raksturs. Šādi bērni, kuriem ir GAT ir apmācāms tikai to iespēju robežās, šiem bērniem nav pilīnbā attīstīta prāta spējas.
Tā kā bērniem ar GAT ir vairākas izpausmes, pedagogi skolās var viņus pamanīt pēc vairākām pazīmēm. Piemēram, šie skolēni nespēj ilgstoši koncentrēties, uztveres ātrums ir ļoti lēns, tāpat arī iegaumēšana ir lēna, atmiņa ir pavājināta. Vēl var minēt, ka šādiem skolēniem arī vārdu krājums nav plašs, nespēj izteikties. Šiem skolēniem ir tendence salīdzināt lietas, kas savā starpā nav salīdzināmas, viņu domāšana ir neelestīga.
Lai iekļautu bērnus ar GAT vispārizglītojošā klasē skolotājam ir jāparzina vairāki didaktiskie principi, kas ir atkarīgi no bērnam, kuram ir GAT. Piemēram, ja šādam skolēnam ir novērota uzmanības nenoturība, tad skolotājam jābūt nodrošinātam ar daudzveidīgiem uzdevumiem, lai varētu aktivizēt skolēna uzmanību, kā arī skolotājam jāveido darbi ar mazu apjomu, un jāļauj skolēnam strādāt lēnām, jādod daudz pamudinājumi.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register