Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:171966
 
Evaluation:
Published: 18.01.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Mums apkārt ir daudz bērnu, kuriem ikdienas aktivitātes, kā pašaprūpe, mācības, darbs, brīvais laiks sagādā lielas grūtības. Normāli bērni jau agrā bērnībā apgūst darbības, kas saistās ar dzīvē nepieciešamākajām lietām un darbībām: karotes, krūzītes turēšanu pusdienojot, apģērbšanos, utt. Vēlāk tām pievienojas sarežģītākas prasmes, darbības un uzdevumi. Ir bērni ar ļoti nopietniem komunikāciju traucējumiem, daudzi pat ar ļoti nopietniem, kuri bez citu cilvēku palīdzības nespēj veikt pat vienkāršas darbības. Taču arī viņiem ir jāiegūst prasme un savu iespēju robežās jāsaņem izglītība vai nu speciālajās iestādēs vai mājās.
Katram no bērnam būs nepieciešamība dzīvot savu neatkarīgu dzīvi, tāpēc ģimenei un mums pedagogiem jādara daudz, lai sagatavoto šos bērnus turpmākai dzīvei.

Invalīdu izglītošanas nosacījumi

ANO Ģenerālās asamblejas 48. sesijā 1993. gada 20. decembrī pieņemtās Rezolūcijas 48/96 Paraugnoteikumi par vienlīdzīgu iespēju nodrošināšanu invalīdiem, II Preambulas 6.noteikumā „IZGLĪTĪBA“ ir teikts: „Valstīs, kur izglītība ir obligāta, tai ir jābūt nodrošinātai gan meitenēm, gan zēniem invalīdiem ar visa veida un visu grupu invaliditāti, tajā skaitā, arī vissmagākajās formās.....”
1992. gada likums “ Par invaIīdu medicīnisko un sociālo aizsardzību “ nosaka, ka invalīdam jānodrošina iespēja integrēties sabiedrībā, kompensējot nevienādo starta pozīciju, kādā invalīds atrodas. Lai sekmētu šo integrāciju sabiedrībā, būtu jāveic virkne pasākumu. Vispirms jāveicina viņu pilnvērtīga fiziskā darbība - medicīniskā aprūpe, arī labu protēžu un tehnisko palīgierīču izgatavošana, kas nodrošina personas fizisko funkcionēšanu, un vides pieejamību. Viņu sociālajā līmenī jānodrošina normālas iespējas izglītībai, nodarbinātībai, sociālai drošībai, kā arī dalībai kultūras un sabiedriskajā dzīvē. Nozīmīgs ir arī viņu pašu psiholoģiskais komforts, kas saistīts ar invaliditāti, un sabiedrības attieksmi pret viņiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register