Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību domāšanas operāciju īpatnības sākumskolā

     Evaluated!

    Research Papers25 Pedagogy

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:597894
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Valodas nozīme bērna psihiskajā attīstībā    4
1.1.  Valodas attīstība ontoģenēzē    6
1.2.  Vispārēja valodas sistēmas nepietiekama attīstība    8
1.3.  Runas traucējuma veidi    9
1.4.  Valodas sistēmas nepietiekamās attīstības ietekme uz jaunākā skolas vecuma bērnu mācību procesu    11
2.  Domāšanas nozīme bērna psihiskajā attīstībā    14
2.1.  Domāšanas attīstība ontoģenēzē    15
2.2.  Domāšanas operācijas    18
3.  Valodas un domāšanas savstarpējā saikne    21
3.1.  Bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību domāšanas operāciju attīstības līmenis sākumsskolā    23
  Secinājumi    25
  Nobeigums    26
  Literatūras saraksts    27
Extract

Darba tēmas aktualitāte – praksē bieži ir sastopami bērni ar valodas attīstības traucējumiem, kuri laicīgi nav novērsti un pieaugušo (vecāku, skolotāju ) nevērības dēļ cieš bērns. Darbs ar bērniem pierāda, ka valodas attīstības aizkavēšanās un runas traucējumi atsaucas uz bērna psihisko attīstību. Valodas attīstības traucējumi var ietekmēt domāšanas attīstību, jo valoda ir cieši saistīta ar domāšanu. Tādēļ ir svarīgi pētīt šo saikni, savlaicīgi atklāt un novērst valodas traucējumus.
Pētījuma objekts – sākumskolas 1.-2. klašu skolēni.
Pētījuma priekšmets – bērnu ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību domāšanas operāciju attīstības īpatnības.
Pētījuma mērķis – izpētīt, kā valodas sistēmas nepietiekama attīstība ietekmē domāšanas operāciju attīstību.
Pētījuma hipotēze – bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību biežāk kā bērniem ar normālu valodas sistēmas attīstību ir raksturīga domāšanas operāciju nepietiekama attīstība.
Darba uzdevemi:
1.Literatūras analīze ar mērķi izveidot pētījuma teorētisko pamatojumu par valodas sistēmas nepietiekamu attīstību, domāšanas operācijām, kā arī valodas un domāšanas saikni.
2.Atbilstošu metodiku atlase, ar kuru palīdzību var diagnosticēt bērniem valodas sistēmas nepietiekamu attīstību un izpētīt domāšanas operāciju attīstības līmeni.
3.Secinājumu izdarīšana.
Darba teorētiskais pamatojums – pētījuma hipotēze pamatojas Ž. Piažē, Ļ.Vigotska, S.Ļeontjeva teorijās par valodas un domāšanas ciešo saikni.
Darbā izmantotās metodes: …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1199469
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register