Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:433367
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskais pamatojums    6
1.1.  Sākumskolas skolēnu izglītības programma    6
1.2.  Bērnu attīstība sākumskolas vecumā    8
1.3.  Sākumskolas skolēnu brīvā laika pavadīšana    10
1.4.  Mācīšana un mācīšanās    11
1.5.  Talsu 2. vidusskolas bērnu attīstības centrs „Pūcīte”    12
2.  Pētnieciskā daļa    14
2.1.  Aptaujas rezultātu analīze    14
2.2.  Intervijas rezultātu analīze    18
2.3.  „Pūcītes” bērnu attīstības dinamikas pētījums    19
  Secinājumi    23
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    24
  Pielikumi    25
Extract

Secinājumi
Pētījuma laikā tika sasniegts darba autores mērķis. Apkopojot rezultātus, darba autore nonāca pie sekojošiem secinājumiem:
1. Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības robežas nosaka bērna individuālās attīstības līmenis un īpatnības.
2. Sākumskolā bērns pārvalda savas ķermeņa kustības, spēj veikt sarežģītas kustības un saskaņot ķermeni, tam ir daudz fiziskās enerģijas, kā arī ir labi attīstīta smalkā motorika.
3. Brīvais laiks izmantojams sevis pilnveidošanai un tā piepildījums atspoguļo dzīves kvalitāti: svarīgs ir ne tik daudz brīvā laika ilgums, kā tā saturs.
4. Brīvais laiks ir lieta, kas bērnos rada prieku un laimi, jo tajā viņi var justies brīvi, atraisīti un nepiespiesti.
5. Bērnu centrs „Pūcīte” sniedz iespēju vecākiem būt drošiem, ka bērns pavada saturīgu laiku pēc mācību darba, organizē dažādas nodarbības.
6. Bērnu vecāki ir informēti par Talsu 2. vidusskolas bērnu attīstības centra „Pūcīte” darbību un atbalsta šādus attīstības centrus.
7. Vecāki uzskata, ka bērnu attīstības centru pluss ir tas, ka bērni var lietderīgi pavadīt brīvo laiku un domā, ka bērnu attīstības centru darbībā nav mīnusu.
8. Lielākā daļa Talsu 2. vidusskolas 1.-2. klašu skolēni apmeklē attīstības centru „Pūcīte” un vecāki uzskata, ka visas „Pūcītes” piedāvātās nodarbības ir noderīgas un attīstošas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register