Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:234743
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Biroja vadītāja amata un darba pienākumi   
3.  Uzņēmuma apraksts   
4.  Biroja darba organizācija uzņēmumā   
5.  Pētījums   
Extract

Mūsdienu uzņēmums, vai tas būtu valsts vai privāts, nav iedomājams bez biroja vadītāja. Šīs profesijas speciālisti veicina vadošo darbinieku darba organizācijas uzlabošanu un efektivitātes paaugstināšanu, viņi ir starpnieki starp organizācijas vadību un pārējiem darbiniekiem.
Jebkuram vadītājam ir nepieciešams biroja administrators, kas uzņemas organizatorisko un informatīvo apkalpošanu, atbrīvo uzņēmuma vadītāju no laika neracionālas tērēšanas un prot uzturēt viņa augstu autoritāti.
Ja vēl pavisam nesen bija pieņemts biroja vadītāju saukt par “firmas seju”, tad tagad to jau var salīdzināt ar “uzņēmuma vadītāja labo roku”, kas regulē dažādus ražošanas procesus. Biroja vadītāja darba vietā krustojas visi uzņēmuma iekšējie un ārējie sakari. Tieši biroja vadītājam ir jābūt nevainojamam saistošajam posmam starp vadītāju un darbiniekiem, īstenojot vadītāja lēmumus un rīkojumus; starp vadītāju un viņa darījumu partneriem, atbildot pa telefonu, rīkojot pieņemšanas, sapulces, prezentācijas, apmainoties ar dokumentiem.
Vārds “biroja vadītājs” ir cēlies no viduslaiku “secretarius” un sākotnēji nozīmēja “uzticības personu”.
Darbs ar dokumentiem ir jebkuras organizācijas, jebkuras iestādes gandrīz visu darbinieku darba obligāta sastāvdaļa. Pārvaldes struktūru darbinieki no 20 līdz 80 procentiem sava laika tērē milzum liela daudzuma visdažādāko dokumentu sastādīšanai, noformēšanai, uzskaitei un izpildes kontrolei.
Galvenā slodze pārvaldes dokumentārajā nodrošināšanā gulstas uz dokumentu izstrādātājiem – visu līmeņu vadītājiem un biroja vadītāja dienestu.

Biroja darba vadīšanas būtība un galvenās funkcijas

Amata apraksts ir galvenais organizatoriski tiesiskais dokuments, kas reglamentē biroja vadītāja darbību.
Biroja vadītāja ir katrā iestādē, taču, kā jau teikts šai profesijai ir daudz gradāciju. Mazā firmā pietiek ar vienu biroja vadītāju. Lielākā organizācijā biroja vadītāja var būt vadītājam, viņa vietniekam, kā arī katrā struktūrvienībā.
Atkarībā no firmas darbības apjoma un specifikas, vadītāja prasībām un uzticēšanās katrai biroja vadītājai veidojas savs ierobežots pienākumu un tiesību loks, dažādi radošo, loģisko un tehnisko darbu savienojumi. Reizē dokumentu un bez dokumentu apkalpošanā ir noteiktas tipveida operācijas, ko veic visas biroja vadītāja.
Biroja vadītājas galvenās darba funkcijas saistās ar padomes sēžu un citu sanāksmju sagatavošanu un vadīšanu, administratīvā darba vadīšanu (ja uzņēmumā nav administratīvās struktūrvienības). Šajās funkcijās ietilpst arī konsultācijas, pieņemot darbā sekretāres, palīdzība to apmācībā un kvalifikācijas celšanā. Nevienas biroja vadītājas darbs nav iedomājams bez prezentāciju organizēšanas, pārstāvniecības darbības, ar informācijas nodrošināšanu saistītas darbības (sakari ar masu medijiem, informācijas biļetenu sagatavošana kompānijas darbiniekiem u.t.t.). …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1117335
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register