Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:576020
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Ja ir klientu sūdzība par sliktu apkalpošanu    4
  Ja darbinieks uzraksta atlūgumu    5
  Ja jāsamazina izmaksas    5
  Japieķer darbinieku konfidencionālas informācijas izpaušanā    6
  Ja jaatlaiž darbinieks    6
  Ja jāpārliecina partneris par tālāko sadarbību    7
  Ja jāatrisina konfliktsituācija    7
  Ja darbinieki apšauba līderību    8
  Ja naudas līdzekļi motivācijas sistēmai jāsamazina par 10%    8
  Nobeigums    9
Extract

Noslēgums
Neapstrīdams fakts, ka vadītāji ir dažādi, katram uzņēmumam ir nepieciešams atšķirīgi vadītāju tipi, kas strādā vienā uzņēmumā citā nedarbosies. Tādēļ uzskatu, ka visiem vadītāju tipiem ir tiesības uz eksistenci.
Vadītāja Nr. 1 var likties vāja, neizlēmīga un nedroša, bet tieši šadu vadītāju grib redzēt uzņēmuma augstākā vadība. Šī vadītāja var teikt pilda uzrauga funkciju konkretā struktūrvienībā un tas ir viss, ko no viņas prasa, jo visus svarīgos jautājumus risina augstākā vadība, kur valda stingra hierarhija. Šim uzņēmumam ir konkrēti izstrādāta stratēģija, kas darbojas, struktūrvienība ir vairākkārt atzīta par mēneša labāko. Acīmredzot vienalga, kāda ir darbinieku plūsma un attieksme pret viņiem, ja rezultāts tāpat ir sasniegts.
Vadītāja Nr. 2 uz doto brīdi ir mans ideālā vadītāja piemērs. Protams neviens nav ideāls, bet viņas vadības principi man ir diezgan tuvi. Viņa prot argumentēt savus lēmumus, nepilda akli citu pavēles un nebaidās paust savu viedokli, vienmēr apdomā katru savu lēmumu. Viņa vienmēr domā par saviem darbiniekiem un aizstāv tos. Vēl ne reizi nav pieņemts lēmums, kas kaitētu darbiniekiem, vienmēr atbalsta iniciatīvu, ja darbinieks spēj argumentēt tās nepieciešamību, redzot, ka kāds darbinieks ir spejīgāks uztic viņam nopietnākus darbus neskatoties uz viņa amatu un formālo izglītību, motivē viņus mācīties un kāpt pa karjeras kāpnēm. Tajā pašā brīdī struktūrvienības sniegums ir labākais savā nozarē, ja skatās citu struktūrvienību rezultatus. Viņa ir atradusi balansu, starp mērķtiecīgu, uz rezultātu orientētu vadītāju un cilvecisku attieksmi pret darbiniekiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register