Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:324307
 
Evaluation:
Published: 12.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
  Ievads    5
1.  Biznesa plāna vispārējs apskats    6
1.1  Kas tas ir – biznesa plāns?    6
1.2  Kāpēc vajadzīgs biznesa plāns    7
2.  biznesa plāna struktūra    9
2.1  Uzņēmuma rekvizīti    9
2.2  Biznesa plāna mērķis    10
2.3  Satura rādītājs    10
2.4  Kopsavilkums    10
2.5  Jūsu produkcija/pakalpojums    12
2.6  Tirgus un tirgdarbība (mārketings)    14
2.7  Ražošanas organizācija    18
2.8  Uzņēmuma pārvaldība (menedžments) un organizācija    19
2.9  Finansu plāns un stratēģija    21
2.10  Komercdarbības (biznesa) plāna pielikumi    25
2.11  Biznesa plāna novērtējums    26
3.  biznesa plāna sastādīšanas secība    28
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir, izstrādā uzņēmuma attīstības plānu jeb biznesa plānu. Katram uzņēmējam, uzsākot savu darbību ir skaidri jāapzinās nepieciešamība pēc finansu, materiālajiem, darba intelektuālajiem resursiem perspektīvā un jāprot precīzi aprēķināt līdzekļu izmantošanas efektivitāti uzņēmumā.
Tirgus ekonomikā biznesa plāns ir darba instruments arī tiem uzņēmumiem, kas jau darbojas, un tas tiek izmantots visās uzņēmējdarbības jomās. Daudzi uzņēmēji pienācīgi nenovērtē tā nozīmi.
Galvenā biznesa plāna priekšrocība ir tā, ka pareizi izstrādāts biznesa plāns parāda uzņēmuma attīstības perspektīvu, palīdz rast atbildi uz uzņēmējam vissvarīgāko jautājumu: vai ir vērts ieguldīt līdzekļus šajā uzņēmējdarbībā, vai tā nesīs ienākumu, kas segs visus izdevumus, un vai būs peļņa.
Šajā darbā mēģināsim izskatīt vispārinātu biznesa plāna saturu, un iepazīsim katru biznesa plāna sastāvdaļu atsevišķi.

Biznesa plānošana zināmā mērā ir nākotnes prognozēšana. Definējot to var skaidrot šādi:
Biznesa plānošana ir darbības sistemātiska veidošana, kas virzīta uz noteiktu uzņēmējdarbības mērķu sasniegšanu, izmantojot paredzamo iespēju analīzi, novērtēšanu un atlasi.
Bez plāna nav ieteicams uzsākt kaut cik nozīmīgu komerciālu pasākumu. Plāni ir ļoti dažādi, ņemot vērā plānā ietvertā laika perioda ilgumu, uzņēmējdarbības jomu u.c. faktorus, bet viens no visaptverošākajiem plāniem ir komercdarbības (biznesa) plāns.
Biznesa plāniem ir veltītas veselas grāmatas un daudz brošūru. Taču nepārtraukti sastopamies ar banku darbinieku, valsts institūciju un pašvaldību speciālistu atzinumiem, ka potenciālie un jau esošie uzņēmēji neprot izstrādāt un sagatavot labus biznesa plānus. Uzņēmējdarbības eksperti, savukārt, ir atzinuši, ka nereti neveiksmīgas uzņēmējdarbības un bankrota cēlonis ir nepietiekama un neprasmīga uzņēmējdarbības plānošana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register