Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:787487
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.1.1.  Tirgus analīze    6
1.1.  Tirgus tendences un tirgus segmenta definīcija    6
1.2.  Galvenie tirgus konkurenti    7
2.  Marketinga stratēģija    9
2.1.  Izvietojums    9
2.2.  Cenu veidošana    9
2.3.  Kā iekārot tirgu?    10
3.  SWOT analīze    12
iii.  Uzņēmējdarbības finansiālā atbalsta fondi    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Lai sāktu uzņēmējdarbību, ir nepieciešami vairāki priekšnoteikumi. Jebkura cilvēka rīcībā, arī biznesa uzsākšanas pamatā, ir motivācija. Priekš mums bizness ir pašapliecināšanās, savu radošo spēju izpausmes forma, kur gandarījumu sagādā ne tikai rezultāts – peļņa, bet arī pats process.
Liepāja ir pietiekoši daudz apģērbu veikalu, bet tie pārsvara piedāvā Viļņu tirgus preces ar pievilcīgam cienām un zemo kvalitāti., tādejādi patērētāji ar vidējiem ienākumiem un augstākam prasībām nevar apmierināt savas vēlmes. Daudzi apģērbu veikali orientēti uz jauniešu pieprasījumu, bet netiek domāts par vidēja vecuma sievietēm .
Mūsu ideja – atvērt sieviešu apģērbu salonu “Astra”. Firma nodarbosies ar plaša patēriņa preču piegādi – apģērbi, bižutērija, galantērija, apavi, kuri būs orientēti uz sieviešu vēlmēm, prasībām un gaumēm ar vidējiem un vidēji augstiem ienākumiem. Nākotnē ceram paplašināt savu firmu un piedāvāt produkciju arī vīriešiem . Mūsuprāt, liepājnieki ir pelnījuši un vēlas ģērbties labāk un gatavi maksāt vairāk.
Galvenie mūsu firmas darbības virzieni – plaša apģērbu sortimenta piedāvājums Liepājas tirgū. Firmai ir regulāri jāveic pircēju pieprasījuma tirgus analīzi, perspektīvo modes tendenču un tirgus konjuktūrās izpēti.
Mūsu firmas misija – iedot iespēju sievietēm iegādāties kvalitatīvus un modernus apģērbus par mērenām cenām.
Mūsu mazumtirdzniecības uzņēmuma mērķis ir pastāvīgi uzturēt pietiekamu preču sortimenta minimumu, nodrošināt kompleksu un kvalitatīvu iedzīvotāju apkalpošanu. Ar laiku SIA plāno palielināt sortimenta minimumu un iekļaut piedāvājumā arī vīriešu apģērbus.
Pirms uzņēmējdarbības uzsākšanas uzņēmējam ir jāizlemj, kāda tipa uzņēmums viņam būtu vispiemērotākais. Šī izvēle ir atkarīga no vairākiem faktoriem: pieejamiem resursiem, uzņēmējdarbības veida, dibinātāju skaita, esošas likumdošanas u.c.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register