Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360109
 
Evaluation:
Published: 02.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Dažādas definīcijas    4
2.  Mērķi    5
3.  Forma    7
4.  Uzbūve    8
4.1.  Kopsavilkums    8
4.2.  Plānotās uzņēmējdarbības apraksts    10
4.2.1.  Uzņēmuma raksturojošie rādītāji    10
4.2.2.  Nozares raksturojums    11
4.3.  Produkts (pakalpojums)    12
4.4.  Klientu un tirgus situācijas izpēte    13
4.5.  Konkurenti    14
4.6.  Virzība tirgū un mārketinga plāns    14
4.7.  Projekta realizācija    15
4.8.  Uzņēmuma vadība un personāls    16
4.9.  Finanšu plāni    16
4.9.1.  Naudas plūsmas aprēķins    17
4.9.2.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    17
4.9.3.  Bilance    18
4.10.  Iespējamie riski un to novēršanas vai ierobežošanas iespējas    18
4.11.  SVID (SWOT) analīze    19
5.  Biznesa plānam pievienojamo dokumentu saraksts    20
6.  Kvalitatīvi izstrādāta biznesa plāna pamatiezīmes un biežāk pieļautās kļūdas    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    26
Extract

Uzņēmuma dibināšanu regulē likumi. Tajos ir skaidri norādītas un aprakstītas uzņēmējdarbības formas un procedūras, kas jāveic, lai nodibinātu uzņēmumu.
Biznesa plāns, savukārt, ir lielā mērā radošs process. Katrs projekts savā ziņā ir unikāls. Kaut vai tāpēc vien, ka uzņēmējam ir jāatrod veids, kā atšķirties no konkurentiem.
Biznesa plānam nav ar likumu vai kā citādi noteikta forma. Kredītiestādēm gan ir savas noteiktas prasības attiecībā uz biznesa plānā iekļaujamo informāciju, tās it galvenokārt attiecas uz naudas plūsmas rādītājiem un bilanci. Taču pašu biznesa plānu var rakstīt pilnīgi brīvā formā. No vienas puses tas ir jauki, jo nav ierobežojumu. No otras puses – jaunam uzņēmumam ir nepieciešami „pieturas punkti”, lai varētu kvalitatīvi izplānot savu darbību. Tādēļ es vēlējos savā darbā apkopot literatūras avotos aprakstīto teoriju, kā arī uzņēmumu pieredzi un kredītiestāžu ieteikumus šai jomā.
„Biznesa plāns ataino mērķus un šo mērķu sasniegšanas līdzekļus noteiktās laika robežās.” 1 Mērķis šai gadījumā ir domāts noteikts gala produkts vai pakalpojums.
„Biznesa plāns ir īss, saprotams paredzamā biznesa apraksts.” 2
"Biznesa plāns būtībā ir uzņēmuma darbības plāns, kurā uzņēmums īsumā cenšas noformulēt, ko un kādiem līdzekļiem vēlas sasniegt." 3
„Pabeigts biznesa plāns ir līdzeklis, ar kura palīdzību Jūs paziņojat par savām idejām citiem ieinteresētiem cilvēkiem.” 4 Ieinteresētie cilvēki šai gadījumā ir kreditori, investori, sadarbības partneri, uzņēmuma darbinieki un taml.
„Biznesa plāns ir dokuments, kurš satur visu nepieciešamo informāciju, kas ir saistīta ar investīciju projekta īstenošanu.” 5…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1160326
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register