Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:825582
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Brends un brenda grupas    6
1.1.  Brends    6
1.2.  Brenda grupas    7
2.  Brenda solījums, brenda solījuma uzdevumi, Coca – Cola brenda solījums    8
2.1.  Brenda solījums    8
2.2.  Brenda solījuma uzdevumi    9
2.3.  Coca – Cola brenda solījums    9
3.  Brenda veidošana un brenda faktori    10
3.1.  Brenda veidošana    10
3.2.  Brenda faktori    10
4.  Brenda ieviešanas projekts    12
4.1  Brenda projekts    12
5.  Mērķauditorijas uzmanības piesaistīšana    21
  Organizācijas „The Coca – Cola Company” brenda analīze    23
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Extract

Ikdienas mēs veidojam komunikāciju ar dažādiem brendiem – sākot ar apģērba brenda izvēli, beidzot ar izglītības iestādēm un pārtikas produktiem. Brends ar sabiedrību veido komunikāciju, pozitīvu vai negatīvu, ar labām atmiņām vai ar sliktām, to ieraugot mūs pārņem emocijas, kas mums liek vai tieši pretēji noliedz vēlmi iegādāties šā brenda izstrādājumu vai pakalpojumu.
Mūsdienās uzņēmumi maz pievērš uzmanību sava uzņēmuma brendam. Tas tādēļ, ka uzņēmuma vadītāji neapzinās kādu ietekmi uz pircējiem spēj atstāt labi izstrādāts un sevi pierādījis brends.
Latvijā laba brenda ieviešana organizācijā nav populāra un vēljoprojām daudzi uzņēmumi viņuprāt veiksmīgi darbojas bez brenda. Šie uzņēmumi ir ieguvuši savus pastāvīgos klientus un neapzinās cik vēl tādu klientu viņi varētu iegūt, ja pievērstu uzmanību svam brendam un to ieviestu savā organizācijā.
Atšķirībā no Latvijas, pasaulē brenda ieviešana ir viens no galvenajiem uzņēmuma mērķiem, tas īpaši ir sastopams Amerikas Savienotajās valstīs. Pasaulē darbojas vairākas brenda aģentūras kuras palīdz veiksmīgi izveidot un ieviest uzņēmumā un tirgū savu brendu.
Kursa darba izvirzītie mēķi:
Iepazīties ar brenda teoriju;
Apkopot informācijas un literatūras avotus;
Izstrādāt brenda projektu.
Lai veiksmīgi sasniegtu izvirzītos uzdevumus autors apkopo ārzemju un latviešu literatūru, kā arī konsultējas ar portāla www.parbrendu.lv autoru Krišjāni Papiņu. Rezultātā tika iegūta informācija, tā apkopota un ar tās palīdzību realizēti kursa darba izvirzītie mērķi un uzdevumi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register