Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:593669
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

“Galvenā brendu funkcija ir mazināt iespējamo risku. Kolīdz iepirkšanās situācija saistīta ar risku, pircējs, gluži dabiski, meklē ceļus, kā šo risku mazināt. Pastāv dažādi riska veidi. Piemēram, finanšu risks, tādēļ arī, pieaugot kādas preces cenai, brenda nozīme palielinās. Ir fiziskais risks, tādēļ ir nepieciešams nostiprināt brenda vārdu pārtikas tirgus nozarē, kurā pēdējā laika notikumi uzrādījuši publisko regulētājstruktūru vājumu. Tas izskaidro arī patērētāju gluži vai pārdabisko pieķeršanos kādam vienam aspirīna brendam. Brenda nosaukums saistās ar psiholoģisku drošību, ka galvassāpes izzudīs. Tieši tāpēc vispārīgie, jeb nepatentētie (generic) produkti, ieinteresē tikai tad, ja tos iesaka valsts līmeņa medicīnas autoritātes (Amerikas Savienotajās Valstīs - FDA, Lielbritānijā - BMA), tos oficiāli iesaka farmakologi, vai arī privātās apdrošināšanas sabiedrības pieprasa, lai tiktu izrakstīti tieši šie preparāti. Risku palielina arī tehnoloģiju attīstība. Ja digitālās vai interaktīvās televīzijas un stereo aparatūras jomā tiek piedāvāts kāds jauninājums, patērētāji savus skatus vērš uz tādām stabiliem un pazīstamiem brendiem kā Sony vai Thomson. Un vēl - brendi ir saistīti arī ar psiholoģisko risku. Patiesībā mūsu pieredzē ir krietni vairāk brendu, nekā mēs tos iegādājamies - visapkārt taču ņirb visuresošie smaržu, kosmētikas, sporta, pulksteņu, briļļu ietvaru un citu produktu brendu nosaukumi. Daudzās preču kategorijās brendam ir firmas zīmes vērtība, tas kalpo kā noteikts simbols.
Otrā brenda funkcija ir padarīt patērētāja dzīvi vieglāku. Plašais preču un pakalpojumu klāsts rada izvēles iespēju un brendi atvieglo izvēles veikšanu, sniedzot orientierus, kuri lielā mērā tiek identificēti ar pircēja gūto apmierinājumu. Šo procesu dēvē par brenda pozicionēšanu. Piemēram, Volvo ražo respektablas automašīnas, savukārt Fiat - izskatīgus un lētus braucamos. Iepirkšanās procesu vienkāršāku vērš uzticība, pieķeršanās, lojalitāte.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1209054
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register