Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:893301
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viens no svarīgākajiem jebkuras kompānijas mērķiem ir radīt labu reputāciju savas patērētāju auditorijas vidū. Šim nolūkam jārada kompānijas tēls ar savas preču zīmes jeb brenda palīdzību.
Radīt plaši atpazīstamu brendu nebūt nav vienkārši. Tas var prasīt vairākus gadus un pat tad nepastāv nekādas garantijas, ka kādā brīdī viss ieguldītais darbs nebūs izrādījies veltīgs.
Brends ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols. Tas ir solījums, kurš tiek dots un uzturēts. Brends ir garantija un noteiktos gadījumos pat vairāk nekā garantija – tas ir solījums, ka garantija jums nebūs nepieciešama.
Brenda būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo brendu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to brenda veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Galvenā brendu funkcija ir mazināt iespējamo psiholoģisko risku. Kolīdz iepirkšanās situācija saistīta ar risku, pircējs, gluži dabiski, meklē ceļus, kā šo risku mazināt. Daudzās preču kategorijās brendam ir firmas zīmes vērtība, tas kalpo kā noteikts simbols.
Preču zīmes uzskata par veidu, kādā kompānijas īsteno savu varu pār patērētājiem. Bet šī ietekme izpaužas arī pretējā virzienā. . Preču zīmes ir iedarbīgs patērētāju interešu aizsardzības līdzeklis. Ja pircējs kut reiz piedzīvojis vilšanos attiecībā uz “brendētas” preces kvalitāti, viņam ir iespējams sankcionēt tās ražotāju, šo preci vairs nepērkot. Pirmatnējā sabiedrībā, kad cilvēki personiski pazina tos, kas ražo viņu lietotās preces, tas nebija nepieciešams, bet mūsdienās bez tā nav iespējams iztikt.”…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register