-
Brīvdienu mājas "Maķeši"
Research Papers30 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | „Maķešu” apraksts | 4 |
2. | Mazumtirdzniecības vides analīze | 5 |
2.1. | Mazumtirdzniecības makro analīze | 5 |
2.2. | Mazumtirdzniecības mikro analīze | 14 |
2.3. | SVID analīze | 23 |
3. | Uzņēmuma mērķu, stratēģijas un darbības plānošana | 25 |
3.1. | Mērķi un stratēģija | 25 |
3.2. | Darbības plānošana | 26 |
3.2.1. | Brīvdienu mājas esošās vietas analīze | 26 |
3.2.2. | Merčendaizinga plānu izstrāde | 27 |
3.2.3. | Cenu veidošana | 29 |
3.2.4. | Komunikācija ar patērētājiem | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi | 32 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 32 |
2009.gadā pieprasījums pēc vasaras mājām, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, samazinājies no 10 līdz 30 procentiem, daudzviet cenas saglabātas iepriekšējā gada līmenī vai pat paaugstinātas.1 Visgrūtāk klājas to viesu namu īpašniekiem, kuros parasti apmetas vietējie tūristi.
Darba autors uzskata ka šī tēma ir ļoti aktuāla jo cilvēki vienmēr ir gribējuši un grib atpūsties tikai pašlaik ir jautājums kā viņi atpūtīsies? Vai viņi varēs atļauties atpūsties viesu mājās un ja varēs tad kādai dos priekšroku? Kā arī ja uzņēmums rīkos kādu balli kur viņš izvēlēsies to darīt, pats par visu rūpēsies vai to uzticēs kādai viesu mājai?
Darba mērķis: analizēt brīvdienu mājas „Maķeši” darbību un atklāt trūkumus, kā arī sniegt risinājumus darbības pilnveidošanai.
Uzdevumi kas jāpaveic:
Jānoskaidro patērētāju attieksme par viesu māju pēc darba autora veiktās aptaujas
Jāatrod viesu mājas lielākie trūkumi
Jāiepazīstas ar uzņēmuma struktūru un mērķiem
Jāatrod veiksmīgi risinājumi trūkumu likvidēšanai
Brīvdienu māja „Maķeši” ir viena no daudzajām brīvdienu mājām Latvijā tāpēc publisku uzziņas materiālu nav daudz, un darba autors būs atkarīgs no sadarbības ar šo uzņēmumu.
1.„Maķešu” apraksts
SIA „Maķeši” ir dibināts 2004. gada janvārī ar mērķi uzbūvēt brīvdienu māju un sniegt lauku tūrisma pakalpojumus. Lai paveiktu iecerēto, 2003. gadā tika piesaistīts ES līdzfinansējums, ko izdevās gūt veicot tagadējā SIA „Maķeši” valdes locekļa Aināra Lapsas īpašumā esošo 35 ha lielo zemes gabalu (tajā atrodas 2,4 ha liels ezers, 18 ha mežs) analīzi un izstrādājot projektu, kas tika iesniegts Lauku atbalsta dienestā SAPARD programmas. Pozitīva rezultāta gadījumā tika paredzēts izveidot jaunu tūrisma uzņēmumu SIA „Maķeši” (nosaukums izvēlēts pēc vietas nosaukuma), ezera krastā uzbūvēt brīvdienu māja un uzsākt darbu tūrisma biznesā. 2003. gada decembrī projekts tika apstiprināts un no 2004. gada janvāra uzņēmums sāka savu darbību. Galvenais jaunā uzņēmuma uzdevums bija brīvdienu mājas „Maķeši” celtniecība, kas tika veiksmīgi realizēta 2005. gada vasarā. …
-
Brīvdienu mājas "Maķeši"
Research Papers30 Marketing, Advertising, Business, Management
-
Latvijā veidoto mājas lapu kvantitatīvā analīze
Research Papers29 Computers, Consumer Electronics, Economics, Business
- Viesnīcu tīmekļa vieta (mājas lapa)
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesnīcu tīmekļa vieta (mājas lapa)
Research Papers for university18
Evaluated! -
Latvijā veidoto mājas lapu kvantitatīvā analīze
Research Papers for university29
Evaluated! -
Tautas partijas un Jaunā laika interneta mājas lapu analīze
Research Papers for university3
-
Daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas pārvaldīšanas un apsaimniekošanas organizēšana
Research Papers for university30
-
Starptautiskās standartizācijas organizācijas mājas lapas www.iso.org analīze
Research Papers for university7