Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
11,49
You save:
1,26 (11%)
Discounted price*:
10,23
Purchase
Add to Wish List
ID number:131489
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Not used
Time period viewed: 2012.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Tūrisma un tūroperatoru darbības tirgus vispārējs raksturojums no 2011.-2015.gadam    6
1.1.  Vispārējs apraksts un ieskats Latvijas autobusu pārvadājumu attīstības vēsturē    6
1.2.  Tūroperatoru un tūrisma aģentūru darbības īpatnības    7
1.3.  Statistisko datu apkopojums    10
2.  Plānotā tirgus segmenta un konkurentu analīze    18
3.  Ceļojuma maršruta transporta un pieturvietu plāns    27
4.  Ceļojuma laikā paredzēto pieturvietu apraksts    32
4.1.  SLOVĀKIJAS REPUBLIKA    32
4.2.  UNGĀRIJAS REPUBLIKA    44
4.3.  HORVĀTIJAS REPUBLIKA    51
5.  Ceļojuma maršruta finanšu plāns    57
6.  Secinājumi un priekšlikumi    63
  Izmantotā literatūra    67
Extract

6. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Dažādu tautu iedzīvotāji ir ceļojuši jau no senām dienām, līdz ar to tūrisms ir viena no senākajām un perspektīvākajām tautsaimniecības nozarēm;
2. Mūsdienu tūrisma pamati meklējami ar 20.gs.sākumu;
3. Autobusu maršrutu loģistika Latvija iesākusies salīdzinoši nesen – tikai ap 1960.gadu – taču šobrīd tā ir viena no plašākajām logistikas sistēmām. To regulē attiecīga Latvijas valsts un Eiropas Savienības likumdošana, kas regulē un garantē pēc iespējas lielāku drošību pasažieru autobusu pārvadājumos;
4. Gan tūroperatoram, gan tūrisma aģentam ir sava svarīga loma tūres realizācijas procesā. Galvenā atšķirība ir tā, ka tūroperators rada, izplata un tūri aģentūrām, maksājot tām komisijas maksu par notirgoto tūru daudzumu, savukārt aģentūras gādā, lai tūre tiktu attiecīgi kvalitatīvi (piegādājot pilnvērtīgu informāciju un gādājot par mārketinga aktivitātēm) pasniegta tūristiem. Par tūres realizāciju dzīvē atbild tūroperators;
5. Pasažieru transporta pārvadājumu jomā jau no 2013.gada ir jaušams kāpums, kas liecina par patērētāju pieprasījumu pēc lētākiem ceļojumiem;
6. Kopumā kopš 2012.gada Latvijas iedzīvotāju braucienu skaits ārpus Latvijas ir krities, taču šis kritums nav tik būtisks;
7. Pārsvarā ceļotāji dodas atpūtas braucienos un vidējais viena Latvijas ceļotāja ceļojuma ilgums ir 5 diennaktis;
8. Slovākijā pieaug pasīvo tūristu skaits.
9. Tūristu skaits uz Horvātiju nemainīgi pieaug ik gadu no 2010.gada, kas liecina par šīs valsts pievilcīgumu;
10. Konkrētajai tūrei ir gana daudz un spēcīgi konkurenti, taču šai tūrei ir savas priekšrocības, tai piemīt sava veida unikalitāte.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register