Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,70 (14%)
Discounted price*:
4,29
Purchase
Add to Wish List
ID number:717040
Evaluation:
Published: 11.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ceļu sistēmas pirmsākumi Latvijas teritorijā    4
2.  Ceļu sistēmas attīstības Latvijas 1.brīvvalsts laikā    6
3.  Ceļu nozares attīstība laika posmā no 1940. gada līdz Latvijas neatkarības atjaunošanai    9
4.  Ceļu nozares attīstības virzieni no 1992. gada    14
5.  Ceļu tīklu plānojuma attīstības aspekti šobrīd    16
5.1.  Jauna ceļa projektēšana    16
5.2.  Ceļu iedalījums un to būvēšanas, uzturēšanas un remontēšanas piekritība    17
5.3.  Valsts ieguldījums ceļu sistēmas uzturēšanā    19
  Nobeigums    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Nobeigums
Izstrādājot šo darbu, ne tikai izanalizēta Latvijas teritorijā esošo ceļu sistēmas atīstības vēsture, ber arī konstatēta virkne problēmu, kas sastopamas šajā nozarē. Kā pats galvenais trūkums jāmin nepietiekamais finanšu resursu apjoms, kas tiek iedalīts ceļu nozarei, līdz ar to jūtamas sekas – nolietojies ceļu segums, bedres, ilgstoši remontdarbi, kurus ietekmē materiālu un kvalificēta darbaspēka trūkums. Valsts autoceļu tīklā nozīmīgākā daļa ir autoceļi ar melno segumu. Melno segumu stāvokli kopumā nosaka tas, cik savlaicīgi un cik pietiekamā apjomā izpildītas ikgadējās segumu atjaunošanas programmas, kā ievērota atļautā satiksmes slodze, kādu ietekmi atstāj laika apstākļi. Pareizi izbūvēta sega, atkarībā no noslogojuma, pirmos 8 – 10 gadus, no izbūves brīža, kalpo nevainojami, taču šajā laikā segumā uzkrājas paliekošas deformācijas, rišu vietās segums izdilst, virsmā parādās plaisas un izdrupumi – segums noveco.
Ekonomiski lietderīgi melnos segumus atjaunot ir tad, ja minētie defekti nav kļuvuši masveidīgi un neprognozējami un vidējais segumu vecums nepārsniedz 12 gadus.
Autoceļu direkcijā reģistrē katra sabrukušā ceļa posma adresi un plāno sabrukušo posmu rekonstrukcijas iespējas, tomēr ne visi šie posmi tiks rekonstruēti tuvākajos gados un autobraucējiem tas sagādās ilgstošas neērtības.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ceļu vēsture un attīstība”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/717040

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register