Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741664
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Cenu veidošanas mērķu noteikšana    4
  Pieprasījuma noteikšana    5
  Izmaksu analīze    6
  Konkurentu cenu analīze    7
  Cenu veidošanas metodes izvēle    8
  Galīgās cenas noteikšana    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikums    13
Extract

“Pat papagaili var izmācīt par izglītotu ekonomistu- viss, kas viņam jāiemācās, ir divi vārdi- “pieprasījums” un “piedāvājums”. Cenas nosaka piedāvājums un pieprasījums tirgū.
Darbā mērķis ir atspoguļot cenu noteikšanas procesu.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīts darba plāns- darbā ir aplūkoti seši cenu veidošanas pamatposmi: mērķa izvēle, pieprasījuma noteikšana, izmaksu analīze, konkurentu cenu analīze, cenu veidošanas metodes izvēle, galīgās cenas noteikšana.
Produkta cenas noteikšana ir viens no vissvarīgākajiem uzņēmuma lēmumiem. Kāpēc? Cena ir produkta visredzamākā pazīme. Cena informē par kvalitātes un vērtības līmeni Tā, šķiet, ir viselastīgākā un tāpēc visvieglāk maināmā produkta īpašība. Ar cenu visstraujāk var reaģēt uz konkurenci.
Produkta cenas noteikšana ir arī viena no sarežģītākajām uzņēmuma vadības problēmām, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas.
Cenu veidošanas mērķu noteikšana
Uzņēmuma mērķiem ir būtiska ietekme cenas noteikšanā.
Cenu veidošana ir saistīta ar uzņēmuma mērķiem, ņemot vērā arī ārējos faktorus, tas ir faktori, kuri nav pakļauti uzņēmuma kontrolei, proti, pamatfaktori, kas ietekmē cenu ir attiecīgā produkta piedāvājums un tā pieprasījums.
Cenu veidošanas mērķi:
Pzdzīvošana
Šie mērķi ir paredzēti, lai gūtu ienākumu un izdzīvotu neilgu laiku. Cenu līmenim jābūt diezgan zemam- ļoti tuvu bezzaudējuma punktam.
Šo mērķi parasti izvirza tad, kad krasi mainās pircēju pieprasījums, radusies spēcīga konkurence, ražošana sasniegusi gandrīz galīgo tirgus ietilpību. Lai saglabātu firmas pastāvēšanu, nākas noteikt zemu preces (pakalpojuma) cenu. Šādā gadījumā peļņa kā mērķis atvirzās otrajā vietā. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register