Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:229041
Evaluation:
Published: 27.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Cenu veidošana    2
1.1.  Cenu veidošanas mērķi    3
1.2.  Cenu noteikšanas faktori    3
1.3.  Cenu ietekmējošie faktori    4
1.4.  Cenu noteikšana    5
1.5.  Pircējs – cenas ietekmētājs    7
2.  Cenu politika    8
2.1.  Cenu stratēģijas    10
2.2.  Cenu veidi    12
3.  Cenu plānošana    12
3.1.  Kļūdas, kādas uzņēmumi pieļauj plānojot cenu    13
4.  Cenu veidošanas metodes    14
4.1.  Piedāvājums un pieprasījums    16
5.  Cenu konkurence    17
6.  Cenu politikas raksturošana SIA „LEJa”    18
6.1.  Piedāvātie pakalpojumi ziemā    19
6.2.  Piedāvātie pakalpojumi pavasarī, vasarā, rudenī    19
6.3.  Pakalpojumu cenas ziemā    20
6.4.  Pakalpojumu cenas vasarā    22
6.5.  Aktuālākās problēmas    24
6.6.  Cenu politikas pilnveidošanas priekšlikumi    25
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotā literatūra    27
Extract

Darba mērķis: cenu politikas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā.
Šim darbam ir sekojoši uzdevumi: 1)veikt cenu politikas teorētisko novērtējumu, 2)raksturot cenu politiku uzņēmumā, 3)noteikt aktuālākās problēmas, 4)izstrādāt cenu politikas pilnveidošanas priekšlikumus.
Studiju darba tēmas nosaukums ir Cenu politika un cenas noteikšana SIA „LEJa”. Tēmu izvēlējos tādēļ, ka man tā likās loģiska un noderīga visās darbības jomās, kurās vien uzņēmējs varētu darboties, jo cena ir viens no galvenajiem instrumentiem gan mārketinga, gan finansu jomā. Tas, kā veidojas cenas un kā tās nosaka ražotāji un pakalpojumu sniedzēji, ir interesants process. Cenu veidošanos un noteikšanu nosaka daudzi faktori, tās nav tikai tīrās izmaksas pakalpojumu vai preci ražojot. Ir jāņem vērā arī daudzi no uzņēmuma neatkarīgi faktori, bet cieši saistīti ar to. Daudzos gadījumos, iespējams, ka visos gadījumos, tas ir grūts un atbildīgs process, kas spēj ietekmēt visu turpmāko uzņēmuma vai atsevišķas preces nākotni un iespējas izdzīvot tirgū. Tādēļ ļoti svarīgi ir noteikt mērķus, kādus uzņēmums vēlas sasniegt ar visu savu cenu politiku vai atsevišķa produkta cenas noteikšanu. Bet pozitīvais ir tas, ka cena ir ērts instruments kā ietekmēt notikumu gaitu, jo cenu var mainīt pēc sirds patikas, protams, tas nav tik vienkārši, jo uzņēmums var būt atkarīgs no piegādātājiem, starpniekiem, bet principā uzņēmums var rīkoties gandrīz bez ierobežojumiem, galvenais, lai tam visam būtu kaut kāds pamats vai mērķis.
Manuprāt, šajā uzņēmuma ir pietiekoši laba cenu politika, bet to varētu uzlabot, ko centos savā darbā izdarīt, risinot sev noteiktos darba uzdevumus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register