Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:119664
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  CENAS VEIDOŠANĀS JĒDZIENI, STRATĒĢIJAS    4
1.1  Cenu stratēģijas    5
2.  IZPLATĪŠANAS KANĀLU FUNKCIJAS UN VEIDI    7
3.  ĀGENSKALNA TIRGUS PRODUKTI/PAKALPOJUMI, TO CENU PIEDĀVĀJUMS, IZPLATĪŠANAS KANĀLI UN VIRZĪŠANAS STRATĒĢIJAS    9
3.1  Āgenskalna tirgus cenu piedāvājums    10
3.2  Āgenskalna tirgus izplatīšanas kanāli    11
3.4  Āgenskalna tirgus virzīšanas stratēģijas    12
4.  IETEKMĒJOŠIE FAKTORI UZŅĒMUMĀ    13
4.1  Āgenskalna tirgus iekšējo faktoru nozīme    13
4.2  Āgenskalna tirgus ārējo faktoru nozīme    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    15
  ATSAUCES    16
Extract

Šajā referātā tiks veikts literatūras apskats par cenas veidošanās jēdzieniem un stratēģijām, kā arī par izplatīšanas kanālu funkcijām un to veidiem. Lai analizētu piemēru, ir svarīgi nostiprināt teorijas zināšanas kvalitatīvai sapratnei.
Kā piemērs tiks apskatīts Āgenskalna tirgus, kas ir lielākais un senākais tirgus Daugavas kreisajā krastā, un tam ir valsts kultūras pieminekļa statuss. Āgenskalna tirgus ir iekļaujoša, daudzpusīga un videi draudzīga publiska telpa, kur notiek arī kultūras, izglītības un dažādi citi pasākumi. (Āgenskalna tirgus, 2023) Par Āgenskalna tirgu tiks analizēti tā produkti un pakalpojumi, kā arī to izplatīšanas kanālu esamība, virzīšanas stratēģijas, cenu piedāvājums un to ietekmējošie faktori uzņēmumā (iekšējie, ārējie).
Pētīt tieši šo uzņēmumu ir noderīgi, jo tam piemīt oriģinalitāte, radošums un kultūras mantojuma saglabāšana. Analizēt tieši šī uzņēmuma produktus, cenu piedāvājumus u.c. ir svarīgi, jo uzņēmuma pamats balstās uz mājražotājiem, zemniekiem un jaunajiem ražotājiem, to atbalstīšanu, tāpēc šajā vietā esošie faktori var atšķirties no citiem tirgiem un to piedāvājuma robežām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1401016
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register