Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:767358
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cenu veidošanas jēdziens    4
2.  Cenu veidošanu ietekmējošie iekšējie faktori    6
2.1.  Cenu veidošanas mērķi    6
2.2.  Aktīvās un pasīvās cenu veidošanas stratēģijas    7
3.  Cenu veidošanas ārējie faktori    10
4.  Cenu veidošanas metodes    12
4.1.  Cenu veidošanas izpaltītākās metodes    12
4.2.  Cenas veidošanas metodes, orientējoties pēc izmaksām    12
4.3.  Cenu veidošanas metodes, orientējoties pēc konkurentiem    13
4.4.  Cenu veidošanas metodes, orientējoties pēc vajadzības un pieprasījuma    14
5.  Stratēģija cenu piemērošanai tirgum    16
6.  Cenu veidošana uzņēmuma LMT sniegtajiem pakalpojumiem    19
6.1.  Īss uzņēmuma apraksts    19
6.4.  Cenu veidošanas metodes LMT    20
6.2.  LMT cenu veidošanu ietekmējošie iekšējie faktori    22
6.3.  LMT cenu veidošanu ietekmējošie ārējie faktori    24
6.5.  Cenu diferencēšana    25
6.6.  Cenu salīdzinājums ar citiem mobilo tīklu operatoriem Latvijā    27
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Bibliogrāfiskais saraksts    31
Extract

Jau no tirgošanās pirmsākumiem cenu veidošana ir bijusi nozīmīga loma. Mūsdienās lielos uzņēmumos ir pat atsevišķas nodaļas, kas nodarbojas ar cenu veidošanu un ar to saistītiem procesiem.
Cenu noteikšana uz precēm vai pakalpojumiem kalpo tās nākošai pārdošanai un peļņas iegūšanai. Ir ļoti svarīgi noteikt cenu tā, lai tā nebūtu pārāk augsta un ne pārāk zema.
Pārāk augstas cenas var atgrūst potenciālos pircējus no preces. Pārāk zemas cenas var izraisīt negatīvu reakciju, piemēram, šaubas produkcijas kvalitātē vai uzņēmējā pieredzē. Tādā veidā pieprasīta cena noteic preces pakalpojumu kvalitāti pircēja apziņā un palīdz noteikt tās vietu tirgū.
Ir saprotams, kāpēc lielas cenas izraisa pircēju neapmierinātību, bet ne vienmēr ir saprotams, kāpēc zemas cenas var izraisīt pircēju neapmierinātību.
Gadījumā, kad precei ir nepieciešama pēcpārdošana, garantijas vai citi pakalpojumi, bet noteikta cena ir pārāk zema, peļņa no preces pārdošanas izradās nepietiekamam, lai apkalpotu klientu turpmāk pietiekamā līmenī.
Cenas noteikšana ir viena no grūtākajiem uzdevumiem, kurš stāv jebkura uzņēmuma priekšā. Un tieši preces cenas noteikšana noteic uzņēmuma panākumus - pārdošanas apjomus, ieņēmumus, peļņu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register