Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:692790
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  CENU VEIDOŠANAS JĒDZIENS UN FAKTORI    4
  PIEPRASĪJUMA ELASTĪGUMS    16
  CENU VEIDOŠANAS METODES    22
  CENU VEIDOŠANA TIRDZNIECĪBĀ    23
  JAUNU PRODUKTU CENU VEIDOŠANAS STRATĒĢIJA    26
  CENU VEIDOŠANAS STRATĒĢIJA PRODUKTU SORTIMENTAM    28
  STRATĒĢIJA CENU PIEMĒROŠANAI TIRGUM    29
  CENU IZMAIŅAS    32
  SECINĀJUMI    33
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    34
Extract

Visam komerciālam organizācijām ir uzdevums noteikt cenu savai precei vai pakalpojumam. Firmas dažādi risina cenas veidošanās problēmas. Nelielās firmās cenas nosaka augstākā vadība. Lielās kompānijās ar cenu veidošanu parasti nodarbojas preču sortimentu daļas pārvaldnieki, vai pat cenas daļas.
Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
Cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības veidiem. Veidojot cenu, uzņēmumam jāņem vērā visi iekšējie un ārējie faktori.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register