Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:652626
 
Evaluation:
Published: 15.12.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  CENU VEIDOŠANAS MEHĀNISMA BŪTĪBA UN MĒRĶI    4
1.2.  CENU VEIDOŠANAS IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    5
1.2.1.  Produkta pašizmaksa    5
1.2.2.  Uzņēmuma izmaksas    7
1.2.3.  Uzņēmuma peļņas likme    8
1.3.  CENU KALKULĀCIJA    11
1.4.  MAKSIMĀLAS PEĻŅAS IEGŪŠANA PĀRDOŠANAS CENAS UN APJOMA IETEKMĒ    12
1.5.  PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU SLIEKSNIS    14
1.5.1.  Vienādojuma atrisināšanas metode    14
1.5.2.  Seguma noteikšana metode    14
1.5.3.  Grafiskā metode    15
1.6.  PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU APRĒĶINS    16
2.  APRĒĶINU DAĻA    18
2.1.  VISPĀRĒJS SIA "FORSS" APRAKSTS    18
2.2.  RISINĀMĀS PROBLĒMAS RAKSTUROJUMS    19
2.3.  PRODUKCIJAS CENU VEIDOŠANAS MEHĀNISMS    20
2.3.1.  Uzņēmuma izmaksas    20
2.3.2.  Uzņēmuma produkcijas pašizmaksa    21
2.3.3.  Uzņēmuma peļņa, tās likme    24
2.3.4.  Cenu kalkulācija    25
2.4.  PĀRDOŠANAS KRITISKAIS APJOMS    25
2.5.  PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU APRĒĶINS    27
  SECINĀJUMI    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
Extract

Vienmēr uzņēmējdarbībā ir nepieciešams pieņemt dažādus lēmumus, kas saistīti ar uzņēmumu izdzīvošanu konkurences apstākļos. Ir vesela virkne šo lēmumu, no kuriem darbā apskatīšu vienu no svarīgākajiem - cenu veidošanas mehānismu uzņēmumā.
Šī tēma ir ļoti svarīga uzņēmuma eksistencei, tāpēc tā mani ieinteresēja, jo vēlējos sīkāk izprast cenu veidošanas mehānismu uzņēmumā, iegūt pilnvērtīgas teorētiskās zināšanas, kā arī praktiskās iemaņas, lai nākotnē varētu tās praktiski pielietot dzīvē, uzņēmuma veidošanā.
Darbā apskatāmā problēma ir tā, ka daudziem uzņēmuma vadītājiem vai to padotajiem nav pieredzes un saprašanas, kā noteikt saražotās produkcijas vai pakalpojuma pārdošanas cenu. Ar teorijas un praktisku piemēru palīdzību darbā tiks parādīts, kā veidojās tirgus pārdošanas cena, kas sedz visas ar uzņēmējdarbību saistītās izmaksas, produkta pašizmaksu un nes uzņēmumam peļņu.
Nepareizi noteikta produkcijas cena var radīt firmai nevajadzīgus finansiālus zaudējumus, kas lielā mērā ietekmē firmas tālāko eksistenci.
Darbā apskatāmā problēma tiks apskatīta no uzņēmējdarbības ekonomikas viedokļa puses, jo pastāv vēl citas problēmas risināšanas pieejas, kas vairāk vērstas no mārketinga puses.
Par informācijas avotiem darbā tiek izmantots teorētiskais materiāls no dažādu autoru mācību grāmatām, lekciju konspekti, LR likumdošana, kā arī presē un internetā pieejamā informācija par darbā apskatāmo problēmu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1114720
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register