Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:535573
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  CENU VEIDOŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    6
1.1.  Mārketinga jēdziens un funkcijas    6
1.2.  Mārketinga mērķi un stratēģija    7
1.3.  Mārketinga vide    9
1.4.  Cenas veidošanās jēdziens, mērķi un metodes    11
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS UN TĀ FINANSIĀLIE RĀDĪTĀJI    14
2.1.  Informācija par uzņēmumu SIA “ULMA    14
2.2.  Problēmas analīze valsts līmenī    18
3.  SIA “ULMA” CENU POLITIKAS ANALĪZE    20
3.1.  Uzņēmuma izmaksu analīze    20
3.2.  Cenas veidošanās izmantojot daudzuma atlaidi    22
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    26
Extract

Ikviena uzņēmuma mērķis ir izmantot savus pieejamos resursus pēc iespējas efektīvāk. Līdz
ar tehnoloģiju attīstību arī uzņēmumiem ir nepieciešams mainīties un attīstīties, lai veicinātu lielāku
peļņu, uzņēmuma atpazīstamību un jaunu klientu piesaisti. Uzņēmumā nepārtraukti ir nepieciešams
veikt attiecīgās korekcijas un jauninājumus. Lai uzņēmums efektīvi un veiksmīgi darbotos, kā arī
būtu konkurētspējīgs tirgū, tam ir jābūt pastāvoši stratēģiski mainīgam, jāpieņem jaunas idejas,
jāpielāgojas jaunām tendencēm, un, protams, jābūt spējīgam pārvarēt šķēršļus un riskus, kas varētu
novest pie ekonomiskās krīzes. Attiecīgi, lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs, tam ir nepieciešams
gūt pēc iespējas lielāku peļņu, par cik peļņas gūšana ir galvenais uzņēmējdarbības mērķis un pamats.
Lai panāktu maksimālu peļņas gūšanu pēc iespējas veiksmīgāk un efektīvāk, ir nepieciešams virzīt
tirgū savu produktu vai pakalpojumu ar efektīvi un kvalitatīvi izstrādātu mārketinga mix plānu, kas
atbild par produkta virzīšanu un tā reputāciju pašā tirgū. Viens no galvenajiem mārketinga mix
elementiem ir cena un lai uzņēmums spētu efektīvi noteikt vispiemērotāko produkta vai pakalpojuma
cenu būtisku lomu ieņem cenu veidošanas politika, kura sevī ietver dažādus būtiskus aspektus,
piemēram, cenu noteikšanas stratēģijas. Šī politika ir neatņemams uzņēmējdarbības aspekts, jo tieši
no cenu līmeņa ir atkarīga uzņēmuma peļņa un nepareizas cenu politikas izvēle var garantēt zemu
peļņu vai pat zaudējumus. Uzņēmumi var izvēlēties visdažādākās cenu veidošanas politikas atkarībā
no savas stratēģijas un tirgus apstākļiem.
Pētījuma objekts: cenu politikas veidošanās
Pētījuma priekšmets: cenu politikas veidošanās uzņēmumā SIA “ULMA”
Darba mērķis ir izpētīt cenu veidošanās politiku uzņēmumā SIA “ULMA”.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1397581
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register