Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,54 (12%)
Discounted price*:
3,95
Purchase
Add to Wish List
ID number:706452
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀS VIDES BŪTĪBA    5
1.1.  Uzņēmējdarbības vides vispārējās nostādnes    5
1.2.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    6
1.3.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    8
1.4.  SVID analīze    10
2.  SAS „GLYNWED” ĀRĒJĀS VIDES NOVĒRTĒJUMS    13
2.1.  Uzņēmumu tieši ietekmējošā ārējā vide    13
2.2.  Uzņēmumu netieši ietekmējošā ārējā vide    15
3.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS PILNVEIDES IESPĒJAS    18
3.1.  Uzņēmuma iespējas un draudi    18
3.2.  Ieteikumi uzņēmuma darbības pilnveidei    19
  SECINĀJUMI    20
  PRIEKŠLIKUMI    21
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    22
  PIELIKUMS    25
  Intervija ar SAS „Glynwed” vadītāju Latvijā Jāni Ūlandu    26
Extract

SECINĀJUMI
1. Jebkuru uzņēmumu, neatkarīgi no tā darbības nozares, lieluma vai juridiskā statusa ietekmē nosacījumi, situācija un spēki, kurus apkopojot sauc par uzņēmuma ārējo vidi, kura tiek iedalīta divās daļās: tieši ietekmējoša ārējā vide un netieši ietekmējošā ārējā vide.
2. Tieši ietekmējošā ārējā vide ir šādi uzņēmumu ietekmējošie faktori: patērētāji, konkurenti, piegādātāji, normatīvie akti, sabiedriskās organizācijas, prese. Tieši ietekmējošo ārējo vidi analizē Portera 5 spēku metode.
3. Netieši ietekmējošā ārējā vide ir šādi uzņēmuma darbību netieši ietekmējoši faktori: valsts ekonomiskais stāvoklis, sociālkultūras attiecības, valsts politika, zinātnes un tehnikas progress, starptautiskās attiecības. Netieši ietekmējošo ārējo vidi analizē ar PEST un PESTEL metožu palīdzību.
4. SVID analīzē tiek ņemti vērā tieši un netieši ietekmējošās ārējās vides analīzes rezultāti un tā iekļauj uzņēmuma iekšējās vides stipro un vājo pušu un ārējās vides iespēju un draudu novērtējumu.
5. SAS „ Glynwed” ir stabila pozīcija nozares tirgū, augsta zīmola reputācija un unikalitāte (aizvietotājproduktu konkurēt nespēja), ilglaicīga pieredze produktu pārdošanā, vāja konkurentu ietekme, praktiski nemainīga piegāde, pircēju pirktspējas samazināšanās draudi var rasties projektu realizācijas izmaiņu rezultātā.
6. SAS „ Glynwed” darbību netieši var ietekmēt būvniecības sektoru skarošas politiskās svārstības valsts un pašvaldību līmenī, Eiropas Savienības finansējuma pieejamības izmaiņas, valsts vispārējais ekonomiskais stāvoklis. Sociāli kulturālajam faktoram nav jūtamas ietekmes uz uzņēmuma darbību. Tehnoloģiskā faktora ietekme, ņemot vērā uzņēmuma realizētās produkcijas augstvērtīgumu un inovāciju lēno attīstību nozarē, arī ir minimāla. Pieaugot būvprojektu realizētāju izpratnei par kvalitatīvu būvniecības materiālu izmantošanas nepieciešamību, pieaug arī pieprasījums pēc uzņēmuma realizētās produkcijas.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register