Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911616
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma cenu veidošanas politika    4
1.1.  Cenu veidošanas jēdziens    4
1.2.  Cenu veidošanas iekšējie faktori    5
1.2.1.  Uzņēmuma mārketinga mērķi    5
1.2.2.  Cenu politikas stratēģija    6
1.2.3.  Uzņēmuma izmaksu ietekme uz cenām    10
1.2.4.  Mārketinga darba organizācija    12
1.3.  Cenu veidošanas ārējie faktori    13
1.3.1.  Tirgus tipi un mārketinga stratēģija mērķtirgū    13
1.3.2.  Pieprasījuma elastīgums    15
1.4.  Cenu veidošanas metodes un cenu noteikšana    18
2.  Pētāmā uzņēmuma apskats    23
2.1.  Preču sortiments    23
2.2.  Klienti    24
2.3.  Konkurenti    25
3.  Cenu veidošanas paņēmieni uzņēmumā    26
3.1.  Cenu veidošanas aspektu apskats    26
3.2.  Cenu veidošanas piemērs    27
4.  Uzņēmuma finansu analīze    28
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Izmantotā literatūra    36
Extract

Kursa darbs veidots “Mārketinga” kursā. Kursa darba tēma "Cenu veidošanas politika uzņēmumā un tā rezultativitāte".
Lai varētu noteikt tēmas aktualitāti vispirms ir jānoskaidro, kas ir mārketings. Mārketinga pamatā ir pircēju (klientu) vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem.
Vienmēr uzņēmējdarbībā ir nepieciešams pieņemt dažādus lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma izdzīvošanu konkurences apstākļos. Ir vesela virkne šo lēmumu, no kuriem darbā apskatīšu vienu no svarīgākajiem – cenu veidošanas mehānismu uzņēmumā. Cenu noteikšana nav īpaši aizraujošs process, tomēr tas ir viens no svarīgākajim mārketinga speciālista darba uzdevumiem. Pirmām kārtām pareizi noteiktai cenai ir izšķiroša nozīme peļņas gūšanā, jo cena būtiski ietekmē preces noietu. Šī tēma ir ļoti svarīga uzņēmuma eksistencei, tāpēc tā mani ieinteresēja, jo vēlējos sīkāk izprast cenu veidošanas mehānismu uzņēmumā, iegūt pilnvērtīgākas teorētiskās zināšanas, kā arī praktiskās iemaņas, lai nākotnē varētu tās praktiski pielietot dzīvē.
Dotā kursa darba uzdevums ir cenu politikas un cenu veidošanās metožu analīze un tā ezultativitāte, kas tiek izmantota Latvijas tirgū. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register