Secinājumi un priekšlikumi
1. Cenas galvenais uzdevums ir dot peļņu.
2. Cena var būt svarīgs konkurences līdzeklis – mainoties cenai, var vērot konkurentu rīcību.
3. Patērētāji pēc preces cenas spriež par preces kvalitāti, tāpēc uzņēmējiem ir jābūt ļoti uzmanīgiem samazinot cenas, jo patērētāji var domāt, ka arī preces kvalitāte ir samazinājusies.
4. Nosakot cenu ir jāņem vērā dažādi faktori un ir jāievēro cenu noteikšanas posmi.
5. Arī tirgus pētījumi ir jāveic noteiktā secībā, lai iegūtu optimālu rezultātu.
6. Patērētāji ir ļoti jūtīgi pret cenām un to izmaiņām. Šo jūtību ietekmē dažādi faktori.
7. Lai uzņēmējdarbība veikties, precei vai pakalpojumam ir jāatbild pieprasījumam.
8. SIA galvenais mēŗķis ir paplašināt savu darbību, jo uzņēmums pašreiz nav tik plaši pazīstams, kā konkurenti, kas darbojas šajā pašā sfērā.
9. SIA mārketinga mērķis ir patēriņa palielināšana.
10. SIA izmanto tirgus iekarošanas cenu veidošanās stratēģiju. Katram produktam cena veidojas savādāk, jo ir produkti, kurus ir jāizgatavo veikalā un produkti, kurus pārdod jau gatavus.
11. SIA nav kvalificēta mārketinga speciālista, kas varētu organizēt uzņēmuma mārketinga aktivitātes.
1. Tā kā uzņēmumā nestrādā mārketinga speciālists, uzskatu, ka šādi vakanci ir jāizveido, jo tas uzlabotu uzņēmuma mārketinga darbību.
2. Tā kā SIA mērķis ir paplašināties, tad uzņēmumam iz jāizveido vēl kāds veikals, kādā no tirdzniecības centriem Kurzemē, jo tur pašreiz nav neviena uzņēmuma veikala.
3. Uzņēmumam ir jāsadarbojas ar presi vai kādu no interneta portāliem, lai varētu sevi popularizēt esošajiem klientiem, vai ar reklāmas palīdzību piesaistīt jaunus klientus. Lai popularizētu sevi televīzijā uzņēmumam pašreiz nepietiek līdzekļi, taču nākotnē uz to ir jātiecas.
4. SIA ir jāapmāca savi darbinieki, lai tie vairāk pievērstu uzmanību klientu novērošanai, piemēram, uzzinātu, ar ko klienti nav apmierināti un to vērst par labu.
5. Uzņēmumam ir jāpapildina savs sortiments ar jauniem produktiem.
…