Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:952502
 
Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cenu politika    4
2.  Cenas noteikšanas stratēģijas    6
2.1.  Esošajām precēm    7
2.2.  Jaunai precei    9
3.  Cenu veidošanas metodes    10
3.1.  Uz izmaksām balstīta cenu veidošanas metodes    11
3.2.  Uz pircējiem orientētas cenu veidošanas metodes    12
3.3.  Uz konkurentiem orientētas cenu veidošanas metodes    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Cena ir naudas vienībās izteikta atlīdzība par precēm vai pakalpojumiem, ko maksā pircējs. Lielākajā daļā gadījumu produkta cenu nosaka ārējie faktori, tas ir, faktori, kuri nav pakļauti uzņēmuma kontrolei, proti, pamatfaktori, kas ietekmē cenu ir attiecīgā produkta piedāvājums un tā pieprasījums. Vienlaikus lēmumu par konkrētā produkta cenu būtiski ietekmē:
1). Uzņēmuma spējas individualizēt produktu pircēja acīs, padarīt to atšķirīgu no konkurentu produktiem;
2). Reklāma un citi marketinga elementi, paņēmieni, ko uzņēmumi izmanto, lai ietekmētu pircēju dot priekšroku konkrētajam produktam;
3). Aizdevuma iespējas un citi pārdošanas nosacījumi, kurus uzņēmums var piedāvāt pircējam;
4). Uzņēmuma spējas minimizēt pārdodamā produkta ražošanas un pārdošanas izmaksas.
Praksē tiek izmantotas šādas cenas:
1). Faktiskās, tas ir, kas darbojas attiecīgajā laika periodā; savukārt šīs cenas var būt līgumcenas, par kādām vienojušies pārdevēji un pircēji (bez jebkādiem uzcenojumiem);
2). Limitējamās cenas, ja pārdevējs un pircējs ir tiesīgs noteikt cenu līguma ietvaros uzrādītajās robežās;
3). Administratīvi regulētās cenas, kad valsts vai pašvaldība nosaka cenu vai tarifu tam vai citam produktam.
Cenu politiku plānojot, jāņem vērā uzņēmuma brīvības pakāpe šajā jomā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1312448
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register