Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:524207
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mārketinga mērķi    4
  Mārketinga uzdevumi    4
  Mārketinga funkcijas    4
  Cena    6
  Pircējs    8
  Preces virzīšanas tirgū    11
  Sadale    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Termins mārketings ir cēlies no angļu valodas market (tirgus) un nozīmē tirgzinību un tirgvedību.
Dažas definīcijas, kas ir mārketings:
Mārketings- tas ir sociāls process, kas vērsts uz cilvēku un organizāciju vēlmju un vajadzību apmierināšanu, ko nodrošina apmaiņa brīvas konkurences apstākļos ar tādiem produktiem, kuriem ir kāda noteikta vērtība pircējiem.
Mārketings- ir pircēja pieprasījuma pēc kompānijas precēm noskaidrošana, maksimizācija un apmierināšana.
Mārketings ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process būtu peļņu nesošs.
Mārketings
 tas ir uzņēmuma uzvedības princips, kas sevī ietver visu ar tirgu
saistīto lēmumu konsekventu saistību ar pircēju un lietotāju prasībām
un vajadzībām ( mārketings kā uzņēmuma vadīšanas princips);
 tā ir rīcība, lai ar speciālu tirgus pasākuma kompleksa palīdzību iegūtu
sev pircēju lielāku labvēlību, salīdzinot ar konkurentiem ( mārketings
kā līdzeklis);
 tas ir sistemātisks risinājumu meklējums ( mārketings kā metode)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register