Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:672188
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
  Teorētiskā daļa    6
  Reklāmu ietekme uz cilvēka izvēli    6
  Galvenie faktori, kas ietekmē izvēli    9
  Veiktie pētījumi    10
  Mūzikas ietekme    12
  Izvēle partiju vēlēšanās    13
  Reklāmu ietekme uz cilvēka izvēli    13
  Reklāmas iedarbības principi (uzmanība, vēlēšanās, aicinājums)    16
  Slēptās reklāmas    18
  Slēptā reklāma ir relatīva    18
  Slēptā reklāma izklaides raidījumos    21
  Slēptās reklāmas nozīme    22
  Brīvā griba    23
  Gēnu ietekme    25
  Praktiskā daļa    26
  Kopsavilkums    26
  Aptauja par cilvēka izvēles ietekmējošiem faktoriem    28
  Aptaujas rezultāti    30
  Aptaujas rezultātu analīze    32
  Aptaujas rezultāti diagrammās    33
  Secinājumi    38
  Izmantoto avotu saraksts    39
Extract

Galvenie faktori, kas ietekmē izvēli
Vārds „reklāma” ir cēlies no latīņu vārda „reclamare”, tas nozīmē – izsaukt, izplatīt informāciju par kaut ko, lai to popularizētu. Reklāma kalpo tam, lai informētu potenciālos pircējus par jaunām precēm, pakalpojumiem, to lietošanas īpašībām, reklāmu apmaksā reklāmdevējs, parasti reklāma atgādina noteiktu marku vai preces nosaukumu, kad pircējs veic pirkuma izvēli.
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksa līdzekļu starpniecību. Būdama varens pircēju rīcības motivēšanu ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem pirmkārt jāmin: - sociāli ekonomiskie;
- tehnoloģiskie;
- tiesiskie;
- tirgus (patēriņa) apstākļi.
Reklāma patērēšanas uzvedībā veido sabiedrisko domu, izraisa interesei, rada apstākļus vajadzību apmierināšanai, veido preču iegādei nepieciešamo psiholoģisko bāzi. Iedarbojoties uz cilvēka apziņu, reklāma veido preču un pakalpojumu pieprasījumu. Reklāma iedarbojās uz cilvēka psihi, prātu, jūtām, domāšanu, spriedumiem, uzmanību, uztveri, atmiņu un zināšanām. Reklāma ir māksla cilvēkā radīt dziņu pirkt un patērēt. Reklāmai ir jādot atbilde uz jautājumiem, kuri patērētājam ir interesanti un ko viņš grib zināt par preci vai pakalpojumiem. Reklāmas uzdevums ir pārvērst nepatvaļīgo uzmanību patvaļīgajā. Reklāmas mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju un palīdzēt viņam lēmuma izvēlē. To var panākt ar reklāmas pareizu psiholoģisko ievirzi. Reklāmai jāveido aktīva nostāja pret reklamējamo preci, jāiedarbojas vai nu uz pirkšanas motīviem, vai priekšstatiem par preci vai pakalpojumu, patērētāju, uztveri, atmiņu.

Lai potenciālajam pircējam rastos pareizs priekšstats par preci, reklāmai jāizglīto patērētājs: jāsniedz ziņas par preces kvalitāti, lietošanas īpašībām un priekšrocībām salīdzinot ar analogu.
Reklāma psiholoģiski iedarbojās uz: gribu, prātu, uzmanību, atmiņu, asociācijām un jūtām tāpēc tā tik ļoti var ietekmēt cilvēka izvēli.

Pēc angļu sociologu pētījumiem ir noskaidrots, ka patērētājs radio reklāmu atceras nedaudz sliktāk nekā TV reklāmu ,tāpēc var uzskatīt, ka TV reklāmas vairāk ietekmē cilvēka izvēli, kādu produktu iegādāties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1134323
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register