Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392914
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  CRM jēdziens    4
2.  CRM būtība un nozīme    7
3.  Četri soļi uz efektīvu CRM    10
3.1.  Biznesa stratēģija, kas orientēta uz klientu    10
3.2.  Darbinieku funkciju pārveidošana    16
3.3.  Darba procesu pārstrādāšana    17
3.4.  CRM tehnoloģijas    18
4.  CRM nozīme bankās    22
4.1.  Banku mārketings    22
4.2.  CRM bankās    23
5.  CRM ieguvumi    26
6.  CRM ieviešanas problēmas bankās    28
  Kopsavilkums    30
  Izmantotā literatūra    31
Extract

CRM (klientu attiecību menedžments) ir biznesa stratēģijas izstrādāšana un ieviešana, izmantojot informācijas tehnoloģijas risinājumus, lai samazinātu starpību starp organizācijas pašreizējo un potenciālo klientu iegūšanas, attīstīšanas un saglabāšanas līmeni.
Šajā darbā apskatītas tādas tēmas kā – CRM jēdziens, būtība un nozīme, minēti četri soļi efektīva CRM ieviešanai, CRM nozīme bankās, kā arī ieguvumi no CRM un CRM ieviešanas problēmas Latvijas bankās.
Darba mērķis – izpētīt klientu attiecību menedžmentu, lai noskaidrotu ar CRM ieviešanu saistītās problēmas.1. CRM jēdziens

Klientu attiecību menedžmenta (turpmāk tekstā – CRM) pamatideja ir radusies jau sen, kad alu cilvēkam bija jāizlemj, kur iegādāties bultas galu. Bet CRM termins radās 20. gadsimta 90. gadu vidū. Tirgus analītiķi strīdējās par konkrētu CRM uzbūvi, taču viņi visi bija vienisprātis, ka pēc dažiem gadiem kompānijas tērēs miljardiem dolāru CRM risinājumos – programmās un pakalpojumos, kas izveidoti, lai palīdzētu uzņēmumiem daudz efektīvāk veidot un vadīt klientu attiecības caur jebkuriem tiešajiem vai netiešajiem kanāliem, kurus klienti izvēlas izmantot.
Mūsdienās ir plaši atzīts, ka uzņēmumu nākotnes ienesīgumu nosaka izturēšanās pret klientiem, tāpēc kompānijas iegulda arvien vairāk naudas, lai nodrošinātu veiksmīgu attiecību veidošanos ar klientiem. Un klienti apzinās, kādi pakalpojumi viņiem būtu jāsaņem un „balso” ar saviem makiem, balstoties uz pieredzi, ko viņi ir guvuši no sadarbības…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register