CSDD, Satiksmes ministrija, Iekšlietu ministrija un Valsts policija rīko kampaņu „Gaismaszīme”, kuras nolūks ir, lai katru Latvijas iedzīvotāju sasniedz, ziņa: „Neesi vieglprātīgs, lieto atstarotāju”. Kampaņa tiek sākta no 2005. gada 11. novembra un kampaņas moto ir: „Dzēris vadītājs pie stūres- slepkava, gājējs bez atstarotāja- līķis!” Kampaņa tiek uzsāka, lai uzlabotu gājēju drošību uz ceļiem, jo gājēji ir vismazāk aizsargātie ceļu satiksmes dalībnieki. Kampaņas reklāmas tiek translētas radio un izvietotas internetā un uz vides reklāmas stendiem.
CSDD kampaņas mērķis ir pievērst uzmanību un ietekmēt auditorijas rīcību, proti, panākt, lai kājāmgājēji lietotu atstarotāju. Mainīt cilvēka attieksmi un uzvedību ir viens no sarežģītākiem uzdevumiem, jo bieži vien attieksmes maiņa, uzvedības maiņa un nostiprināšanās, neseko viens otram. Tieši tāpēc jebkurā kampaņā ir svarīgs ziņojums, kurš uzrunā auditoriju. Tieši ziņojums ir faktors, kas var ietekmēt gan auditorijas attieksmi, gan uzvedību. …