Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:238889
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  REZUMĒJUMS    3
  ABSTRACT    4
  IEVADS    5
1.  TEORIJA    6
1.1.  Sociālā mācīšanas teorija    6
1.2.  Uzvedības maiņas modelis    6
1.3.  Kampaņas    7
1.3.1.  Informēšana    7
1.3.2.  Patrika Dzeksona (P.Jekson) Seši sabiedrisko attiecību modeļi    7
1.3.3.  Praislijs- Sociālā informēšanas kampaņa    8
1.3.4.  Raksturojums veiksmīgām kampaņām    8
1.3.5.  Faktori, kas kavē kampaņas mērķa sasniegšanu    9
1.4.  Sociālo kampaņu veidojošie elementi    10
1.5.  Vides reklāma    11
1.5.1.  Galvenie faktori efektīvam vides reklāmas plakāta dizainam    12
2.  METODE    14
3.  REZULTĀTI    15
4.  DISKUSIJA    16
5.  SECINĀJUMI    20
  NOBEIGUMS    21
  LITERATŪRA    22
  PIELIKUMI    23
Extract

CSDD, Satiksmes ministrija, Iekšlietu ministrija un Valsts policija rīko kampaņu „Gaismaszīme”, kuras nolūks ir, lai katru Latvijas iedzīvotāju sasniedz, ziņa: „Neesi vieglprātīgs, lieto atstarotāju”. Kampaņa tiek sākta no 2005. gada 11. novembra un kampaņas moto ir: „Dzēris vadītājs pie stūres- slepkava, gājējs bez atstarotāja- līķis!” Kampaņa tiek uzsāka, lai uzlabotu gājēju drošību uz ceļiem, jo gājēji ir vismazāk aizsargātie ceļu satiksmes dalībnieki. Kampaņas reklāmas tiek translētas radio un izvietotas internetā un uz vides reklāmas stendiem.
CSDD kampaņas mērķis ir pievērst uzmanību un ietekmēt auditorijas rīcību, proti, panākt, lai kājāmgājēji lietotu atstarotāju. Mainīt cilvēka attieksmi un uzvedību ir viens no sarežģītākiem uzdevumiem, jo bieži vien attieksmes maiņa, uzvedības maiņa un nostiprināšanās, neseko viens otram. Tieši tāpēc jebkurā kampaņā ir svarīgs ziņojums, kurš uzrunā auditoriju. Tieši ziņojums ir faktors, kas var ietekmēt gan auditorijas attieksmi, gan uzvedību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register