Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569408
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU LOMA MODES BIZNESĀ   
2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅAS UZBŪVE   
  Uzņēmuma sabiedrisko attiecību kampaņas analīze   
  Sabiedrisko attiecību kampaņas plānošana   
  Sabiedrisko attiecību kampaņas īstenošana   
  Sabiedrisko attiecību kampaņas novērtēšana   
3.  Kipling sabiedrisko attiecību kampaņa   
4.  Kipling sabiedrisko attiecību kampaņas analīze   
5.  Kipling sabiedrisko attiecību kampaņas novērtējums   
  SECINĀJUMI   
  PRIEKŠLIKUMI   
Extract

Laikā, kad sabiedrisko attiecību nozare izplešas un tās nozīme pasaulē kļūst aizvien nozīmīgāka, ir būtiski saprast, kāda ir ikkatra tirgus dalībnieka loma šajā nozarē. Ko ikkatrs uzņēmums, var iegūt, turpinot darbību šajā nozarē, ko zaudēt, kā strādāt labāk par pārējiem.

Mūsdienu sabiedrības viena no raksturīgākajām iezīmēm – sadrumstalotība – kas pārņem gandrīz ikvienu ikdienas dzīves jomu. „Vienveidīgie lielie patērētāju tirgi un visiem der viens izmērs produkti aiziet pagātnes nebūtībā. Patērētāji/as aizvien vairāk diferencējas savās bieži vien īslaicīgās interesēs, kuras mārketinga speciālisti izmisīgos mēģinājumos vismaz kaut kā aprakstīt dēvē par dzīves stiliem. Saziņā ar šiem fragmentētajiem patērētājiem arvien vairāk tiek veidotas specializētas, šauri mērķētas ziņas, izmantoti netradicionāli kanāli (arī Latvijā, protams ). Šāda mikrosegmentācija sadārdzina un apgrūtina operatīvu un precīzu komunikāciju,” savās pārdomās ar lasītāju dalās Rīgas Ekonomikas augstskolas asoc. prof. Roberts Ķīlis, laikraksta Dienas Bizness pielikumā Impulss [1., 4. lpp]. Tad nu tie, kas mūsdienu tirgus un ekonomiskās krīzes situācijā, tomēr mēģina pārdot, ietekmēt un izmainīt, ķeras pie sabiedrisko attiecību ieročiem.

Mode un tās sabiedriskās attiecības ir uzskatāmas par zināmu izaicinājumu ikvienam, kas tomēr nolemj stāties pretī sabiedrības aizspriedumiem. Tā ir pelnoša industrija, prasīga industrija un šaura industrija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register