Manuprāt, labas kampaņas pamatā jābūt loģiskam un reālam pamatojumam, kādēļ tā tiek veidota un pašam uzņēmumam jāspēj konkrēti un skaidri vēstīt savu vēstījumu, lai sabiedrība to uztvertu un uztvertu ziņojumu. Lai uzņēmums to izdarītu, ir jāizstrādā stratēģijas, pamatojums, uzdevumi un jāspēj kritiski pašiem sevi vērtēt, tādēļ tieši esmu izvēlējusies CSDD kampaņu “Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks.”.
Analīzes mērķis ir izpētīt paustu viedokli par kampaņu gan no sabiedrības viedokļa, gan ekspertu viedokļa un secināt tās efektivitāti.
Pētījuma objekts – Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņa “Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks.”.
Pētījuma priekšmets - Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņa “Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks.” Sabiedrības un ekspertu paustā viedoklis.
Pētnieciskais jautājums -
1. Kāds sabiedrības paustais viedoklis par CSDD kampaņu sociālajos medijos?
2. Kāds ir ekspertu viedokļa pamatojums par CSDD kampaņu “Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks.”?
Lai veiktu kampaņas analīzi izmantoju sociālā mārketinga teoriju un kognitīvās disonanses teoriju.…