Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:630099
 
Evaluation:
Published: 29.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  SOCIĀLĀ MĀRKETINGA TEORIJA    4
  KOGNITĪVĀS DISONANSES TEORIJA    6
  KAMPAŅAS ANALĪZE    8
  SECINĀJUMI    11
Extract

Manuprāt, labas kampaņas pamatā jābūt loģiskam un reālam pamatojumam, kādēļ tā tiek veidota un pašam uzņēmumam jāspēj konkrēti un skaidri vēstīt savu vēstījumu, lai sabiedrība to uztvertu un uztvertu ziņojumu. Lai uzņēmums to izdarītu, ir jāizstrādā stratēģijas, pamatojums, uzdevumi un jāspēj kritiski pašiem sevi vērtēt, tādēļ tieši esmu izvēlējusies CSDD kampaņu “Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks.”.
Analīzes mērķis ir izpētīt paustu viedokli par kampaņu gan no sabiedrības viedokļa, gan ekspertu viedokļa un secināt tās efektivitāti.
Pētījuma objekts – Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņa “Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks.”.
Pētījuma priekšmets - Ceļu satiksmes drošības direkcijas kampaņa “Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks.” Sabiedrības un ekspertu paustā viedoklis.
Pētnieciskais jautājums -
1. Kāds sabiedrības paustais viedoklis par CSDD kampaņu sociālajos medijos?
2. Kāds ir ekspertu viedokļa pamatojums par CSDD kampaņu “Neesi mērkaķis. Brauc kā cilvēks.”?
Lai veiktu kampaņas analīzi izmantoju sociālā mārketinga teoriju un kognitīvās disonanses teoriju.…

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register