Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
7,49
You save:
0,90 (12%)
Discounted price*:
6,59
Purchase
Add to Wish List
ID number:116340
Evaluation:
Published: 30.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 69 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorija par individuālisma un kolektīvisma kultūru, drukātām reklāmām un modes zīmoliem    5
1.1.  Teorija par individuālisma un kolektīvisma kultūru    5
1.1.1.  Individuālisma un kolektīvisma kultūras jēdzienu salīdzinājums    5
1.1.2.  Individuālisma un kolektīvisma kultūras ietekme reklāmā    8
1.2.  Teorija par drukātām reklāmām    13
1.2.1.  Drukātu reklāmu kanāli    14
1.2.2.  Drukātas reklāmas sastāvdaļas    16
1.3.  Terorija par modes zīmoliem    19
2.  Pētījums par individuālisma un kolektīvisma kultūras iezīmēm modes zīmolu drukātās reklāmās    24
2.1.  Pētāmās situācijas apraksts    24
2.2.  Pētījuma metodoloģijas apraksts    25
2.3.  Pētījumā iegūto datu analīze un interpretācija    25
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    46
  Izmantotās literatūras saraksts    47
  PIELIKUMS    55
Extract

7. Katram modes zīmolam ir sava unikālā pieeja un stiprās puses reklāmas kampaņu veidošanā, ja Marc Jacobs tā ir modeļu izvēle, tad Kenzo tā ir neparastu kompozīciju veidošana.
8. Katram modes zīmolam ir svas mērķis, ko tas vēlas panākt ar reklāmas kampaņām, piemēram, Alexander Wang un Marc Jacobs ir tendēti uz strīdīga kontenta veidošanas un uzmanības piesaistīšanas ar šokējošiem elementiem, tad Comme des Garcon mērķis ir radīt stāstu par savu zīmolu.
9. Lai arī dibinātājs un dizaineris zīmolu ir radījis individuālisma kultūras valstī, fakts, ka viņš ir piedzimis un audzis kolektīvisma kūltūras valstī, ietekmē zīmola identitāti, līdz ar to arī tā reklāmas kampaņas.

Priekšlikumi
1. Autores galvenais priekšlikums ir gan modes zīmoliem, gan citu preču zīmoliem reklāms saturu veidot attiecīgi tai kultūrai, kurā tā tiks reklamēta.
2. Autore zīmoliem, kuru galvenā mērķa auditorija ir valstis, kur individuālisma kultūra ir dominējošā, kā ASV, Lielbritānija u.c. saturā iekļaut vairāk tekstus: pārliecinošus faktus un informāciju par produktu, kā arī reklāmā vienmēr attēlot produktu, kā arī, attēlojot personu, parādīt viņu kā veiksmīgu un no grupas neatkarīgu indivīdu.
3. Autore zīmoliem, kuru galvenā mērķa auditorija ir valstis, kur kolektīvisma kultūra ir dominējošā, kā Japāna, Ķīna u.c. saturu veidot izklaidejošu: uzsvaru likt uz vizuāliem elementiem, kā simboli un esētiskais stils, kuros attēlot metaforas un emocijas, kā arī, attēlojot cilvēkus, iekļaut tos grupā un neattēlot kā vienpašus.

Author's comment
Editor's remarks
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kontentanalīze. Individuālisma un kolektīvisma kultūras iezīmes modes zīmolu drukātās reklāmās”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/116340

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register