Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • CSDD sociālās reklāmas kampaņas "Velosipēdu redzi?" iespējamie efekti uz auditorijas uzvedību

     

    Research Papers10 Sociology

3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:556508
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālais mārketings    4
2.  Reklāma    5
3.  Mediju efekti. Uzvedības maiņas teorijas    6
3.1.  ELM modelis    6
3.2.  Heiristiskās pārliecināšanas modelis    7
3.3.  Sociālās iemācīšanās teorija    7
4.  CSDD kampaņas „Velosipēdu redzi?” apraksts    8
5.  Aptaujas rezultāti    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikums    13
Extract

Reklāma šodien jau ir neatņemama mūsu dzīves sastāvdaļa. Ar to mēs satopamies ik uz soļa – televīzijā, radio, uz ielas, presē, mūsu pastkastītēs un vēl daudz un dažādās vietās. Reklāmas tiek veidotas, lai pārliecinātu un pamudinātu mūs izvēlēties to vai citu preci. Reklāmu lielais daudzums un izvēles dažādība mūsdienās reklāmu cilvēku acīs padara arvien nevērtīgāku un pārāk ikdienišķi vienkāršu. Ir tik daudz līdzīgu preču un pakalpojumu un katram no tiem sava reklāma, tāpēc cilvēki arvien nevērīgāk izturas pret reklāmām.
Taču ir īpašs reklāmas veids – sociālā reklāma, kas pamāca un pamudina uz nevis pirkšanu, bet došanu sevis un līdzcilvēku labā. Arī Latvijā ik gadu tiek rīkotas sociālo reklāmu kampaņas, lai atgādinātu par svarīgiem procesiem sabiedrībā. Pēdējo gadu laikā Latvijā tikušas izstrādātas sociālās reklāmas, lai atgādinātu par vardarbības negatīvajām sekām, par apkārtnes tīrību, par bēdīgajām aizbraukšanām peļņai ārzemēs. Bet pašas populārākās un regulārākās ir CSDD( ceļu satiksmes drošības direkcija) veidotās sociālo reklāmu kampaņas, kas atgādina par drošību uz ceļiem un ceļu satiksmes noteikumiem. CSDD līdz šim radījusi vairākas sociālās kampaņas no kurām vienas ir humoristiskas un jautras, bet citas šokējošas un bēdīgas.
Par cik ir pavasaris un sākas riteņbraucēju sezona, arvien aktuālāks kļūst jautājums par velosipēdistu drošību, jo statistika pēdējo gadu laikā ir nomācoša – ir būtiski palielinājies avārijās cietušo velosipēdistu skaits, gan viņu pašu, gan autovadītāju vainas pēc. Tāpēc, lai panāktu sapratni starp autovadītājiem un velosipēdistiem, šogad CSDD uzsāka jaunu sociālo reklāmas kampaņu „Velosipēdu redzi?”…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1248235
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register