Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:149450
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu saraksts    2
  Ievads    4
1.  Reklāma - masu komunikācijas sastāvdaļa, principi un procesi    4
1.1.  Reklāmas attīstības tendences pasaulē - 20.-30. gadi   
1.2.  Reklāmas attīstības nosacījumi un tendences Latvijā 30.-40.gadi   
2.  Sieviešu sociālais statuss Latvijā   
3.  Reklāmas tēla konstruēšana,stereotipizācija un to iespējamie iemesli   
3.1.  Sieviete-māte, ģimenes cilvēks   
3.3.  Sieviete – modes un skaistuma etalons   
3.4.  Reklāmdevēju sievietes tēla konsrtuēšana   
4.  Sievietes - reklāmas tēla konstruēšana un stereotipizācija politisko pārmaiņu iespaidā   
4.1.  Politiskā vara-nacionālisma paudēja   
4.2.  Žurnāls – stereotipo tēlu nostiprinātājs, uzturētājs auditorijā   
  Nobeigums   
Extract

Reklāma kā komunikācijas veids sabiedrībā joprojām ir jaunu atklājumu un dažādu problemātiku petīšanas lauks. Sevišķi aktuāli - reklāma kā komunikācijas veids - šobrīd ir Latvijā, kur reklāmas vēsturiskā attīstība tika bremzēta dažādu sociālo un politisko notikumu iespaidā.
Latvijas pirmās neatkarības periodā reklāma stabili un neatlaidīgi ieņēma nozimīgu lomu sabiedrības dzīvē, neatpaliekot no pasaules attīstības straujajiem tempiem.
Autora pētāmais objekts: ir sievietes tēls un tā izmantojums dažādu sadzīves pakalpojumu un preču reklāmās žurnālā “Zeltene”. Kādus sievietes tēlus konstruē reklāmdevēji, kādi ir šie sieviešu tipi. Kam un ar kādu satura kontekstu reklāmdevēji ir atspoguļojuši šo sievietes tēlu, kā tie tika pasniegti vizuāli.
Problēmas nostādne: sodiāli politisko notikumu ietekmes uz sievietes tēla atspoguļojumu ; kopsakarības starp reklāmas uzdevumu un atspoguļojumu žurnālā “Zeltene”.
Zinātniski teorētiskā pozīcija: pamatmetodes – kvalitatīvi aprakstošā metode; pazīmju kopuma aplūkošana un analīze; empīriski analītiskā metode.
Tēmas un komunikācijas problēma: sievietes sociāli politiskais statuss Latvijā. Vispārējie ētiskie principi sabiedrībā. Žurnāla “Zeltene” redakcijas nostādnes sievietes tēla atspoguļojumā un tā veidošanā, redakcijas un sociāli politiskās situācijas kopsakarības.
Kopsakarības starp reklāmdevējiem, žurnāla redakciju un reklāmas uzdevumu žurnālā. Reklāmas tēlu, tekstu iespējamā ietekme uz potenciālo auditoriju.
Pamathipotēze – sievietes tēls reklāmās spigti atspoguļo vēsturiskā laika posma(1934.g-1940.g) izteikti nacionālās izpausmes. Palīghipotēze- nacionālisma tendences sabiedrībā veido ne tikai reklāmas tēls, bet arī reklāmdevēji un politiskā situācija Latvijā.
Darba mērķis: noskaidrot reklāmas funkcijas masu komunikācijas izdevumos, un konkrēti žurnālā “Zeltene”. Izanalizēt žurnāla uzdevumu, kas adresēts sieviešu auditorijai, vadoties pēc žurnāla tipa. Žurnāla “Zeltene” izdevumu analīze.
Pētnieciskā darba rezultāts – pierādījums, par vēsturisko notikumu ietekmi, un atspoguļojumu preses izdevumā un reklāmas tēla attīstībā. Darba mērķis - mēģināt noskaidrot auditorijas ietekmējamību no žurnālā atveidotajiem tēliem, ņemot vērā reklāmdevēju un pasaules reklāmas attīstības vēsturiskos aspektus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1148284
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register