Research Papers
Business and Law
Economics
Darba produktivitātes paaugstināšanas plāns uzņēmumā "Rek...-
Darba produktivitātes paaugstināšanas plāns uzņēmumā "Reklāmas aģentūra Santa"
Research Papers19 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 2 | |
KOPSAVILKUMS | 4 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
2. | Uzņēmuma organizatoriskais raksturojums | 5 |
3. | Pakalpojuma raksturojums | 6 |
4. | Mediju tirgus raksturojums un analīze | 7 |
5. | Mārketinga plāni un aktivitātes | 9 |
6. | Uzņēmējdarbības draudi un to mazināšanas iespējas | 10 |
7. | Darba resursu piesaistes un noslodzes plāns | 13 |
8. | Materiālo resursu plānošana | 13 |
9. | Naudas plūsmas plāns | 15 |
10. | Peļņas vai zaudējuma plāns | 16 |
11. | Bezzaudējuma punkta aprēķins | 17 |
12. | Uzņēmuma bilance | 19 |
13. | Finanšu rādītāju analīze | 20 |
13.1. | Rentabilitātes analīze | 20 |
13.2. | Likviditātes rādītāji | 22 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 24 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 25 |
IEVADS
Studiju darbā plānošanā apskatīts uzņēmums „Reklāmas aģentūra Santa”. Uzņēmums nodarbojas ar reklāmas laukumu tirdzniecību SIA „Žurnāls Santa” žurnālos. Sākoties ekonomikas recesijai pasaulē un Latvijā, mediju tirgus tika satricinās un strauji zaudēja iepriekšējo gadu sasniegtos ienākuma apjomus. Ienākumu apjomu krišanās, klientu zaudēšana ir problēma ar ko šobrīd sastopas daudzi Latvija uzņēmumi. Lai situāciju vērstu par labu, uzņēmumiem jāveic pārmaiņas, jāveic plānošana dažādās uzņēmējdarbības sfērās. Jāmeklē iespējas mainīt izmaksu sadaļu, paaugstināt darba ražīgumu. Vadībai stingrāk jākontrolē procesi uzņēmumā, jānāk klajā ar inovatīvām idejām.
Darbā tiks analizēts vienu no variantiem, kā mēģināt saglabāt un pat paaugstināt uzņēmuma ienākumus.
Darba mērķis izveidot plānu, kurš uzskatāmi ļautu atspoguļot, darbaspēka resursu optimizācijas iespējas, lai saglabātu vai paaugstinātu esošos ieņēmumus.
Plāns tiks veidots, lai noskaidrotu, kādus pasākumus uzņēmuma vadītājam vajadzētu veikt un kādi līdzekļi nepieciešami, lai sasniegtu nosprausto mērķi.
Veicamie uzdevumi:
1. uzņēmuma pamatdarbības apskats,
2. darbinieku pienākumu pētīšana un to optimizācija.
3. uzņēmējdarbības nozares pētīšana.
4. uzņēmuma mikro un makro vides risku analīze.
5. plānošanas procesā nepieciešamo resursu piesaistīšana, darba grafika plāna izstrāde.
6. finanšu datu analīze.
Apskatītais laika periods darbā - 2007. līdz 2009. gada pirmais pusgads.
Izstrādājot darbu plānošanā, pieņemtie rādītāji pēc iespējas tuvāki reāliem skaitļiem. Darbā tiks kritiski izvērtēti ekonomiskās vides, uzņēmējdarbības, darba resursu faktoru ietekmi. Naudas plūsmas plānā tiks ņemti vērā šie faktorus. Studiju darba galvenais mērķis ir secināt, vai pēc plāna izstrādāšanas, to vajadzētu realizēt dzīvē.
Lai uzrakstītu studiju darbu tiks izmantotas mācību grāmatas, interneta avoti un uzņēmuma iekšējā informācija.
Izstrādājot studiju darbu bija jāsaskaras ar teksta apjoma ierobežojumiem, tādēļ netiks apskatīt un analizēti aģentūras finanšu rādītāji pagātnes periodā. Tomēr, apskatītais finansu periods, ļauj secināt projekta realizēšanas lietderību. Nav iekļauti ieņēmumi un izmaksas interneta mājas lapas www.mansmazais.lv uzturēšanai.
Uzņēmuma darbības rādītāju atspoguļošanai tika izmantotas deduktīvā, salīdzinošā, socioloģiskā, faktoru analīzes, matemātiskās, ekonomiskās, grafiskās un vēsturiskās metodes
…
Darbā tiks analizēts vienu no variantiem, kā mēģināt saglabāt un pat paaugstināt uzņēmuma ienākumus. Darba mērķis izveidot plānu, kurš uzskatāmi ļautu atspoguļot, darbaspēka resursu optimizācijas iespējas, lai saglabātu vai paaugstinātu esošos ieņēmumus. Plāns tiks veidots, lai noskaidrotu, kādus pasākumus uzņēmuma vadītājam vajadzētu veikt un kādi līdzekļi nepieciešami, lai sasniegtu nosprausto mērķi. Veicamie uzdevumi: 1.uzņēmuma pamatdarbības apskats, 2.darbinieku pienākumu pētīšana un to optimizācija. 3.uzņēmējdarbības nozares pētīšana. 4.uzņēmuma mikro un makro vides risku analīze. 5.plānošanas procesā nepieciešamo resursu piesaistīšana, darba grafika plāna izstrāde. 6.finanšu datu analīze. IEVADS.........................2 KOPSAVILKUMS...................4 1. Uzņēmuma raksturojums. 5 2. Uzņēmuma organizatoriskais raksturojums. 5 3. Pakalpojuma raksturojums. 6 4. Mediju tirgus raksturojums un analīze. 7 5. Mārketinga plāni un aktivitātes. 9 6. Uzņēmējdarbības draudi un to mazināšanas iespējas. 10 7. Darba resursu piesaistes un noslodzes plāns. 13 8. Materiālo resursu plānošana. 13 9. Naudas plūsmas plāns. 15 10. Peļņas vai zaudējuma plāns. 16 11. Bezzaudējuma punkta aprēķins. 17 12. Uzņēmuma bilance. 19 13. Finanšu rādītāju analīze. 20 13.1 Rentabilitātes analīze 20 13.2 Likviditātes rādītāji 22 SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI................24 BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS.......................25
- Darba algas aprēķināšana un uzskaite uzņēmumā
-
Darba produktivitātes paaugstināšanas plāns uzņēmumā "Reklāmas aģentūra Santa"
Research Papers19 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Darba samaksa
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Darba tirgus un darba alga. Arodbiedrības loma darbaspēka tirgū
Research Papers for university26
-
Darba algas aprēķināšana un uzskaite uzņēmumā
Research Papers for university18
-
Darba samaksa
Research Papers for university16
-
Darba samaksas sistēmas un formas
Research Papers for university11
-
Darba samaksa
Research Papers for university13